• FruCicci

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Junilejon: HYGGLO!
    Fast de åren man gillade tennisveckan är förhoppningsvis avklarade. Jag var där med Victor faktiskt när han var nyfödd, men vi stannade inte på natten, utan åkte hem. 2h till Blekinge om man kör för fort

• FruCicci

Junileejon usch vad jobbigt för er...men man kan ju alltid se lösningar längre fram, tex adoption alt forsterföräldder etc??

• FruCicci

Just det Vickan, vilken POÄNG, man kan ju frysa simmare.
    Sen att han är 50 är väl ingenting! Kolla på Aje Philipson och massa andra gubbar, de har inga problem att yngla av sig. Vill man kan man och orkar man.

• FruCicci

Passionsblommoan, var det dit ni flyttat.Vi paserar ju jämt där med bilen när vi ska till Blekinge och maken har kolla in jobb i Kalmar, ifall vi ska köpa mitt chateu med pelarna i Blekinge....
    Hur trivs ni nu?
    Var på Ekerö bodde ni?
    Min bästa kompis bodde där med innan hon flyttade hem till Blekinge i höstas

• FruCicci

Mugglan, ja huset är fortfarande osålt, inte ett bud har kommit in än
    Men jag vet inte vad jag vill, ena minuten vill jag flytta men andra inte. Jag är ganska nöjd med hur vi har det idag i sthlm. Vi bor ju mitt i stan och har det fantastiskt med dagis och massa annat. Vi behöver tyvärr lite större boende bara...

Victor älskar sitt dagis, i fredags så stod han i hallen på dagis och pussade på sina fröknars porträttbilder som satt uppsatta Gulle!

Ag BB könshår, så kanm man ju räkna ut att han har den färgen eftersom även hans krulliga ben är av samma dova röda nyans
    urk

• FruCicci

PB, varför flyttade ni dit? Jag kommer inte ihåg eftersom jag har varit inne lite sporadiskt mellan varven.
    Fick ni jobb, har ni anknyting till den hålan eller var det the house som gjorde det?

• FruCicci

Juni, jag hittade ett hus i min gamla håla på närmare 400 kvm, har varit bio och lite annat genom åren. Ser ut som ett mindre litet slott, och vardagsrummet är bara det 102 kvm.
    Jag gillar när det är lite stort, mycket, pampigt o alldeles onödigt
    I sthlm hade samma hus gått på 20 miljoner minst, beroende på läget, men i min håla har ingen lagt bud, utgångspris var 3,8 millar, det får man inte mycket för i sthlm.

• FruCicci

Mugglan, nu fick jag dåligt samvete, för jag har inte skrivit ett skit på flera månader!

jag tänker på det varje dag nästan men så orkar jag inte

Tomten på husetvar väl 7000 ngt...

• FruCicci

Jobbigt, idag har jag sminkat mig, då måste jag ju tvätta bort allt nu.... jag som är så trött....

• FruCicci

Guten Nacht!

Nu är mascaran borta o mintdoften sprider sig ut i rummet i samband med att jag andas.... snart kommer min make hem, eller inte, han har druckit, usch o kommer säkert bara gå o lägga sig utan att borsta tänderna.... blääää

Vi hörs!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter