Nu har även jag kollat in hur Nenne och koko bor i galleriet - snyggt!!!
Vänner: Tack för att du påminde mig om värmedyna. Har iofs ingen sådan, men en vetekudde som kan vara trevlig att ha, tror jag. Enligt BM som höll föräldrakursen så skulle det finnas en mikro att värma den i, någonstans i närheten av förlossningsavd...
KRAM till EA!!!
Skärgårdsstil är en väldigt snäv stil, om man ska tro inredningstidningar. Finns vissa detaljer som jag kan gilla, men annars är det litet för vitt för min smak
Angående att vara först med en trend, så är det nog otroligt sällan jag är det... Och i så fall är det en ren slump att jag gillar något som börjar bli modernt. Vanligtvis brukar jag ha vant mig vid något nytt lagom när det börjar bli omodernt. Fördelen med det är att det oftast brukar gå att få det man vill ha billigt
Märkte igår att min syster var sur på mig. Jag råkade nämligen komma in litet på ämnet "var det verkligen så smart tänkt att bli gravid just nu med tanke på hur ert liv ser ut" i förra veckan, och hon är nu tjurig. Det var ganska uppenbart att hon blev sur redan när jag sa det, eftersom hon gick i försvar. "vadå att vi bor i en trea, det gör ju ni också". Jo, men vi är på väg att bli tre personer i familjen, inte sex...
Jaja, det ger sig väl så småningom. Tyckte nog ändå att jag gjorde rätt, som det var nu har ämnet diskuterats runt henne, i familjen, och då tycker jag nog det är bättre att vara rak och ärlig, och säga det till henne.
Fick i alla fall reda på att bebisen var planerad (!), orsakerna till att de inte väntade var tydligen att han hellre var närmare 40 än 45 om han skulle ha barn (han har sagt annorlunda på jobbet dock...), de ville inte ha för stor ålderskillnad mellan det nuvarande yngsta och deras barn (är det inte ganska normalt och sunt med en hyfsat stor åldersskillnad när barnen har olika pappor?) och som la grande finale: hon fick så konstiga reaktioner på p-piller, så hon tyckte inte det var idé att börja... Eeeeh, nähä...?
På sätt och vis synd att hon har så j_a lätt att bli gravid, tyckte jag och andra systern.