Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

hahahahaaa!
    Endast i DENNA tråden glider man in och får läsa om inlagda sillar, fuldans och blygdläppar!!!!! På SAMMA sida!!!
    Hahahaha. Synd att jag inte akn skratta högt här på jobbet men sitter skrockar som en gammal duva med tårar i ögonen. Skrattårar alltså!!!!!!!!!

hehehe!

Nenne!
    jag lärde mig den sången av en kompis men hon sjung PUNGEN istället för läppen....!!!!! Hm.... Hon måste fått allt om bakfoten.
    Haha både pung och läpp bakom foten. Hur i hela fridens namn skulle DET se ut?!?!?!

• sweetstreet

Mugglan!
    Härligt att du mår så bra!!!!
    Jag var lite oorlig när jag läste om ditt ev X.
    men du verkar ju vara i tipptoppform!!!!!!!!!!

E mår bra men har en väldigt stranger anxiety. jag skrev jus om detta på min blogg. Kände att jag behövde ventilera tankarna lite där, men vet inte ifall du läser den.
    Men i övrigt är allt toppen med henne.
    Jag tycker det är helt fantastiskt att få följa med henne i livet!
    Känner mig så priviligierad.

• sweetstreet

Fast ibland blir man ju galen också förstås!!!!!
    Och funderar över varför i herrans namn man ville ha barn.....!

men så är de väl gissar jag....
    Med det mesta.

Lappis
    förresten jo jag brukar kommentera hos Helga då och då.
    Tycker hon skriver så himla bra och ibland känner jag att jag inte kan hålla tyst utan måste få vädra en åsikt!

Cicci,
    vad jobbigt det låter med dina sjuka barn.
    När man själv är supertrött kan det kännas än värre. Men nu är det iallafalll helg vilket brukar kunna kännas skönt trots allt.

koko,
    förlåt men jag skrattade faktiskt när jag läste ditt inlägg.....
    Såg framför mig hur Conny körde rejservagn runt affären och snabbshoppade diskborstar i stora lass!!! .-D
    men visst vet jag att det inte alls är lika kul när man väl står där och ska försöka fixa till det hela.... Vi har flera gånger hållit på att snatta saker för att Lill-Skruttan lyckats ta ngt från ngn hylla när hon sitter i vagnen och sedan hållit det. Men oftast har vi upptäckt saken när vi köar till kassan. Dock kan det bli ett jävla liv när man ska ta ifrån henne det hon har....

• sweetstreet

Nenne!!!
    hahha Japp!!!
    här är man nu.
    Kollar ut över ett soligt NYC. KALLT är det idag.
    Jag ÄLSKAR detta väder!!!!
    Minus 6 grader sol och röken ur skorstenen går RAKT UPP!!!
    alltså ingen okvind som igår när man höll på att blåsa bort och frysa till is samtidigt!!!!!!!

har noll motivation och har plaernat att gå TIDIGT från jobbet idag!
    Kanske julhandla lite?
    mpåste skicka lite grejer till Sverige på posten också och det vore smart att göra nu och inte vänta tills vi är tillbaks från Florida. Så kasnke blir det en tur till posten....?

Damdidam.
    Märks det att min hjärna tagit ledigt....!!!?

• sweetstreet

VA!!!!?????!?!??!!

Var DU blyg??!??!
    Eh, nu tror jag du ljuger så att blygdläpparna rodnar ända ut i spetsarna!!!!!!!
    Förresten HAR de spetsar? Det där lät kanske lite skumt!
    Men vad fan jag är ingen läkare och kan väldigt lite om anatomi!

Minns dock att mina blev elefantstorlek under graviditeten och det gillade jag INTE!!!
    usch! Kändes otroligt oattraktivt att går unt med 10 kilo blygdläpp i brallan! Blä!!!
    och när man duschade var det som att skaka ut två tjocka veckade valrosskinder! FY!

• sweetstreet

Lappis.
    hm, har ju aldrig träffat din make. MEN SER FRSM EMOT ATT GÖRA DET I MAJ!!
    Så får vi se hur blyg han är. ller om han pratar lika ihärdigt som Nenne gjorde, moahahahahaaaa! Då får man kanske skaffa plöster till trumhinnorna...!

Fast mina är härdade. De har ju blivit bra hårda med åren av eget prat. hahahaha!!!

• sweetstreet

Lappis, å TACK! vad gulligt!
    Tja enligt de flesta här så är det "the Asian genes" som gör tricket!!!!!
    Det MÅSTE ju bara betyda att vi Asian girls är otroligt vackra eller!?!?!?
    Eller snarare kanske de här "blandningarna".Vilket ju alltså betyder att DU är en enormt vacker kvinna!!!
    Det stämmer ju faktiskt också tycker jag som träfffat dig IRL!

• sweetstreet

Nenne!
    Hahahhahaaaa DET händer väl typ ALDRIG i vilket fall?????

• sweetstreet

Och jag kan förstå att du blev mobbad som yngre.
    För mobbning uppstår ju ofta av avundsjuka. Alltså personer som själv aär osäkra på sig själva och som måste hitta ngn att slå ner på för att känna sig bra.
    och självklart väcker en sådan underbar person som du avundsjuka hos de som inte har ngt själva att komma med. Eller som i varje fall inet hittat fram till det de kanske har.

TUR iallafall att du slapp de avundsjuka snålisarna och hittade andra att umgås med!!!!!

• sweetstreet

Lappis!
    Hahaha så du lyckades överrösta NEnne!!!
    Hm, Vickan brukar också vara rätt bra på attt snattra!

Äsch, nu SAKNAR jag er ju skitmycket!
    Oj vad jag vill få till en trådträff i mellandagarna!!!!
    Lappis vilka datum sa du att du kunde.
    Skulle det fungera med nyårsdagen???
    det skulle nog vara den bästa dagen för mig tror jag. Innan nyår tror jag det blir svårt.
    Hm.
    Nenne du kanske kan svinga ner från dina norrländska trakter också!?!?!?
    Är du inte gift med Spindelmannen. kan han inte hopp-klättra-svina ner sig med dig i sina trådar!?!?!?!????

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter