• viktualia

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Snorkis - jobbigt med eksemen!! *kramar om*

Ego - är nu tillbaka hemma i hålan efter ett mysigt besök i hemstaden!! Största nyheten är att mina föräldrar, om allt går väl, kommer få TVÅ barnbarn de här året! (Parnassia - säg inget till de i din omgivning som känner min bror, för det är inte officiellt än). Coolt att jag planeras bli både mamma och faster samma år!

• viktualia

Snaily - världens nyfiknaste Vickan var genast tvungen att spana efter lediga jobb i din bransch... och hittade ett inom lagom nära avstånd från Nenne också.. fniss fniss... Japp, jag har småtrist här framför datorn.. ha ha ha!

Nenne - det där med drömmar känner jag igen. Jag vaknar och nätterna och ältar hela världens problem.. är inte kissnödigare än vanligt men brukar ta en sväng till dass för att bryta tankemönstren....

• viktualia

Snaily - ska jag vara noggrann så hittade jag två; ett norr om och ett söder om Nenne.... men jag gissar att det du syftade på var det som ligger norr om Nenne

• viktualia

Nenne - och jag blir så varm och konstig och drömmer så mycket mardrömmar att en kisspaus kan vara en befrielse...

• viktualia

nenne - jag behövde mammakläder himla mycket tidigare än vad jag hade trott, eftersom jag mådde illa av kläder som satt åt. Här får du en länklista till mammaklädessajter:

lotta.skriva.net/

• viktualia

Och jag får darrningar när jag ser att jag står som nummer tre på listan.. gaaaaaaaaaaaaaa

• viktualia

Passionsblomman - mf är ett elände!!! Det börjar närma sig årsdagen för mitt andra.. tredje gången gillt....

• viktualia
    passionsblomman skrev 2010-01-03 19:26:22 följande:
    Ja snacka om att kastas mellan hopp och förtvivlan. Dessvärre så finns det fler aspekter på hopp och förtvivlan i den här karusellen än vad som är kul att tänka på.
    Verkligen!!!
Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter