Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

lapinette

eehhhh hehehehhe att det är dåligt?

• nennesjuttioåtta

lappis
    ja, jag vet.... *skrapar med tån i gruset*

• nennesjuttioåtta

AM
    Åh nej, hoppas hon inte blivit smittad redan!

• nennesjuttioåtta

Lappis
    men erkänn att du är lite nyfiken på att undersöka muffen efter konstiga bakterier...

• nennesjuttioåtta

Mrs B förresten
    jäkla skit med a-kassan!!! Jag har bråkat som tusan med dem förut och överklagat gång på gång med hjälp av advokat (släkt, annars hade det ju inte varit värt det) men varje gång så har de hittat en ny anledning så till slut tröttnade jag. Först var det pga att jag studerade, men eftersom jag pluggade på distanskurs som inte hindrade mig från att jobba så accepterade det till slut. Men då hittade de på något annat och när jag motsade det också så blev det en tredje grej. Fy fan vad jag har svurit, gråtit och förbannat dem.

Nu när jag var arbetslös sist fick jag vänta på pengar i 12 veckor innan första utbetalningen. Helt horribelt! Därefter hände det titt som tätt att det blev försenat. De skickade ut en massa brev som inte stämde (påminnelse om att förnya arbetslöshetsintyget trots att det var ett halvår kvar tills det var aktuellt, t ex), men eftersom de hade gjort det så frös a-kassan inne tills jag hade motbevisat dem. Jävla idioti.

:?[

• nennesjuttioåtta

lappis
    heheh, jo men jag kan inte hjälpa att jag fortfarande funderar på "lösningar"...

• nennesjuttioåtta

AM
    mmm, jag hade det för massa år sen och det gick inte obemärkt förbi, om jag säger så. Men om det finns en version som inte ger några sypmtom så tycker jag det ändå är lite konstigt att det inte kollas upp rutinmässigt. Den här kvinnan Ludmilla hade forskat på det här i 30 år men ska man behöva åka till Sundsvall för att bli kollad? min gyn verkar inte särskilt intresserad av att gräva djupare (moahahaha)

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter