Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

här har det regnat. Men nu verkar det lätta upp igen. Det var rätt fin morgon och jag tyckte det var så skönt att jag cyklade för då får jag iaf lite frisk luft och någon solstråle på mig. Det kan behövas...

• nennesjuttioåtta

AM
    Det finns inte så många här, tyvärr. Kvinnokliniken är helt ointresserade av sånt, dit kommer man bara "om man är sjuk". En annan gyn är mer inriktad på pantertanter Så det är bara han kvar då.

• nennesjuttioåtta

Iofs är det bara 21 mil till Sundsvall..

• nennesjuttioåtta

lappis
    men fortsätter kursen ändå eller? Fast maken inte behöver vara med?

• nennesjuttioåtta

nu har jag ändå bokat tid hos den där pantertantgynekologen (fast det var nog bara vad jag trodde eftersom hon figurerat i tidningen med såna frågor). 950 riksdaler för ett besök! Det är ett tag kvar så jag hinner få veta hur det går med FET innan jag ska dit, så blir jag på tjocken innan hinner jag avboka, om inte så kan jag kolla upp det och bocka av en till grej på min undersökningslista....

• nennesjuttioåtta

Cicci
    vad opererade hon sig för? Vad var det som var i vägen?

ja, för de stålarna hoppas jag hon gör rätt för sig. Tror inte hon går under högkostnadsskyddet (jag har i så fall högkostnadskort redan), men vette tusan vad hon ska ta så redigt betalt för. Det visar sig.

• nennesjuttioåtta

Kängu
    7 månader går fort, och när du är hemma igen så har Ru blivit så stor att det är mycket roligare.

• nennesjuttioåtta

AM
    Ååååh thailand! Vad gött!

Muggles
    Mooahahahah!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter