• viktualia

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Telis - hm.. kanske värt att testa... brallor med strumpbyxor under.. de är ju så himla sköna...

Julklappar till vuxna - vi firade ju som sagt med makens familj. Och de är riktigt insiktslösa... för vi fick verkligen pinaler som vi INTE behöver..... Casa Vickan har överskott på:
    - påslakanset
    - värmeljusstakar
    - handdukar och då framförallt DISKhanddukar

.... tror ni inte att sväronen och svågern prickar in en av varje ovanstående.. hm... alltså... Vi har så mycket diskhanddukar nu att vi nog skulle kunna utrusta minst fyra hushåll till med sådana.. och detta INNAN våra kära föräldrar börjat rensa i sina skåp. Min mamma undrar ibland försynt om vi inte behöver fler diskhanddukar... ehum.. näääääee

• viktualia

Brudsommar - ang semester.. så har jag redan en plan för sommarens semester.. fniss.. om jag får bestämma blir det en vecka i kompisens hus på Gotland, en vecka (då mina föräldrar får fungera som barnvakt) för Trollet och mig ute i skogen och i övrigt sedvanligt familjekajkande... men men.... tur att man inte måste planera detta just nu..

• viktualia

FruLlan - du är så BRAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! Otroligt skönt att du landat i insikten om dina två söta söner och HEJA Borrens önskan om Bä bä vita lamm!!!! *fnittrar förtjust*

Själv har jag grottat ner mig i föreningsvärldens baksida - konsten att få ordning på närvarokorten inför bidragsansökningar.. bläääähuuuuurk!

• viktualia

Rafflandet detta med traderaauktion på mina dojjor!!! tjohoo! nån har höjt budet från 71 till 106 kronor! Jippi!!

• viktualia

Förresten - i serien Vickan är OT:

Dagens spartips till alla husägare: Vi fick 10 % rabatt på villaförsäkringen för att vi har installerat jordfelsbrytare!

• viktualia
    FruCicci skrev 2010-01-07 21:21:09 följande:
    Säljer du ett par skor Vickan ??? Jag hänger inte med...
    Japp! gjorde tidernas felköp och fick inte lämna tillbaka dem pga att jag hade gått utomhus med dem i 15 min... tröttsamt.... garvar mest åt mig själv... ha ha ha... köpte dem för nästan niohundra så det blir ju himla fint att få tillbaka 106 kr...
  • viktualia

PB - fniss... vilken väckarklocksinsikt sonen drabbats av.. ha ha ha!

Ego - försökte läsa lite i profylaxboken men kände att jag fick överdos av hela grejen... stoppar ner huvudet i sanden igen ett tag....

Här är det under 20 minus och jag, som inte har nån Korv, har ingen lust att gå ut. Botade en viss trötthet över vinterkylan genom att titta på lite sommarbilder nyss...

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter