Summan av kardemumman - livets väsentligheter
muggles - tror du får skrika lite högre !!
muggles - tror du får skrika lite högre !!
Men 2011 är kanske ett bra år . Då kan vi förhoppningsvis vara mammalediga samtidigt
.
Själv ska jag hoppelistudsa ikväll och förmodligen så rejält att tantskrället också vaknar och kommer i ilfart.
EA ... neeeeeeeeeeej!!!!!!! hoppelistudsa på tisdagar för mig är att dansa house. Snacka om att ni är insöade på den här tråden.
passionsblomman !!!! Ja, man blir skadad av att vara inne i denna karusell.
Inser att jag inte har varit inne på hela dagen. Måste nästan vara rekord (ja förutom när jag varit på semester). Dagen har varit fylld med jobb, klippning och färgning och sedan ändå mera jobb.
Ger en kram till alla som har det tungt och instämmer med Hattis ... nu väntas advent, vinter, jul och PLUSVÅG.
Inser att jag också måste gå in och kika i galleriet på alla sötisar. Träffade även en mycket charmerande liten tös imorse på bussen.
nennelainen - så klart eskimån klarar sig! Det är ju en stridis som klarat långtidsodling.
ego - och här bara trillar ordrarna in! Skoj men jag känner mig lätt nedgrävd av jobb de närmaste 3 veckorna.
Cicci - shit, har inte ens tänkt på att du stavar cc ... har bara fortsatt med mina ssssssssss. Sorry!
Ingen bonus här då resterande året har gått dåligt ... borde lägga över alla ordrar till nästa år för fortsätter det så här kan det bli lite extra i plånboken till Midsommar. Helt galet just nu!
EA - så du går också och väntar på BOM. Hatar att vänta fast jag som sagt var har gett upp själva barnalstrandet. Om f'nskapet ändå ska komma kan den väl komma i tid? I helgen ska jag på fest och vill inte alls må skit ... ja, då kommer den säkert ... en hel vecka försenad!
Ursäkta mitt svammel!