Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Cicci: Luncha med mamma på Lydmar!
Cicci: Luncha med mamma på Lydmar!
Nenne: hittade en helt ny (för mig) mammabutik: www.lovelymama.se/se/artgrp.php&grp=346789
fina klänningar även där! (och en lång)
Cicci: ska banren vara med och luncha? Har varit på Lydmar med Hektor och de tyckte det var ok med barn där. Det är en bra början.
Alternativt försök hitta en ny med både mamma-/amningsfunktion!
Denna var söt tycker jag:
www.lovelymama.se/se/article.php&art=2906461
Nu ska jag slut aspamma med mammakläder - måste bara delger er dessa fyndlänkar:
www.babyportalen.se/blogg/tag/mammaklader
och på den sidan finns den ultimata 3-in-1-klänningen från Paola Maria ... går ej att länka men scrolla ner så hittar ni
Sorry - här är jag igen: hittade den där klänningen på en annan sajt:
www.babydesign.se/shop/default.aspx&productid=429975&lng=SWE
Cicci: JAg skulle nog bli lite småirriterad på barn på Matbaren faktiskt (om de inte sover förstås) om jag själv kanske hade ordnat barnvakt för att gå dit och mysa med min man eller liknande .... Men ring och fråga hur personalen ställer sig!
HAr Teatergrillen lunch? Där är så MYSIGT!
Ni ska inte dra ner lite på finhetsgraden då Cicci och knata till Djurgårdsbrunns värdshus och äta brunch? Där är barn så välkomna och det var en fantastiskt god brunch när jag var där - milsvid skillnad från t ex Källhagen
JAg blir nästan full i skratt Cicci - du är så cool som ändå överväger att ta med barnen på Grand t ex. I mitt huvud är "Livia" och "Grand" två begrepp som är så långt ifrån varann som det är möjligt. Fast det är klart - de har ju haft rockstjärnor boende där som KANSKE uppfört sig som jag tror hon skulle göra (TV-apparater ut gnom fönster osv)