porchez - Välkommen! Beklagar även jag skilsmässan, men skönt att det känns rätt nu i slutändan iaf, och att det hände innan det hann bli barn med i bilden.
Lunch på måndag är antecknat!
*våldgästar*
snaily -
för uvi. Jag har knappt haft det i vuxen ålder, men känner flera som har det kroniskt. Jättejobbigt!
Var är nenne?? Och hur går det med telis och lappis förkylningar?
kängu - Jobbigt att inte få sova, inte bara för sömnbristen utan för att det är jättejobbigt med förkyld bebis! Tycker förresten att den nya otrivin nässugen (fick en i babypåsen vi fick på bb) är mycket bättre än näsfridan (smalare öppning, passar bättre i småttingars näsborrar), men det blir ju dyrt med engångsmunstycken...
Nu har nog lillebror gnällt tillräckligt länge, återkommer! Eller? Nu blev det plötsligt tyst igen??
Ok, då fortsätter jag lite till.
Såg ett inslag på "the Doctors" i morse där de pratade om raseriutbrott/trots. Tyvärr tyckte jag inte de sa något nytt, typ välj dina strider, plocka inte upp muggen varje gång ditt barn kastar det på golvet, skrik inte tillbaka till barnet osv.
Nä, även jag behöver kaffe. Ska göra en stor kopp med fruLlans sötade mjölk och verkligen smaka på det den här gången.
Hämtar conny redan 11.30, han är fortfarande så trött av förkylningen att han inte orkar med en hel dag på dagis.