Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

god morgon!!!!

yiiihhaaaaaa! Det är FREEEEDAAAAAG!!!!!!!!!!!!!!!!!

sweetie

Apropå möss, igår kväll när jag satt här själv på jobbet så prasslade det till i papperskorgen vid skrivbordet bredvid mitt och idag är det råttskit i den. Det enda som ligger däri är snorpapper, kontrollhögen med kaksmulor jag avsiktligt lämnade på bordet är orört. IUUH äter de snor också?!??!?!

• nennesjuttioåtta

Mugglan
    klart ni får lägenheten såld!!!! Snart slår den förste till och sen följer andra efter. Katching!

Telis
    hur går det med er försäljning?!?

Här i stan har jag bara varit på vardagsvisningar, på helgen om man har frågat snällt och fått en privat visning. Och så har de bara fram till kanske kl 18 på sin höjd så det gäller att det inte är fler hus samma tid och dag. men här tar det längre tid att sälja, så det är oftast visningar 2 veckor innan det blir budgivning veckan efter det.

• nennesjuttioåtta

AM
    angående ditt näst senaste blogginlägg, OMG!!!! HAHAHAHA När träffade du den här människan? Btw, vill ni vänja er med WT inför Thailandsresan så kan ni få komma upp till oss på wt-bootcamp (?). Vi kan gå ut med våra föräldrar och äta på Church Street saloon eller något annat trashigt och sen får de sköta underhållningen. Efter det borde ni klara av det mesta. fast iofs, ingen av oss heter Cevin med C.

• nennesjuttioåtta

Hattis
    skönt om det är riktiga tanten nu så ni kan få börja om på ny kula!

PB
    Va f, ska du behöva stå till svars för varför andra läkare gjort si eller så? Vansinne! Hur som helst, jag röstar för Falun. Men tror nog att CvL vet vad de gör, hihihI!

• nennesjuttioåtta

Spamma spamma hela daaaan

• nennesjuttioåtta

snorkis
    tandsten? Hur ofta tar man bort det och hur vet man om de har? Jag har aldrig haft tandsten själv ens.

kokisen
    Jaaaa, nu måste kissen komma hem!!! Knacka dörr och be grannarna kolla sina förråd, annars får du väl göra det själv! Kan bli smått pinsamma situationer dock.

• nennesjuttioåtta

kängu
    jaaaaaaa just det! Grattis till JOBBET!!! WOHOOOOOOOOOO!!!!!

• nennesjuttioåtta

lapinette
    den här frågan borde höra hemma i resetråden men ni är så avancerade där så jag vågar inte.
    Vi ska ju till västra Tyskland på bröllop nästa år och det är ju bara 24 mil eller något till Amsterdam därifrån. Har du några tips (eller Piggelainen kanske?!?) om hur man skulle kunna göra en trevlig liten rutt i området?

• nennesjuttioåtta

åååh vad jag längtar efter adventsstakar, knäck och skinkmacka! Wohoo, vi har en skinka i kylen ju! I helgen blir den griljerad.

• nennesjuttioåtta

muggles
    det kan ju kanske vara så här: Flera avvaktar för att se hur det går med intresset, är det många intresserade så tror de att de ändå blir för dyrt. Sen märker de att inte så många är intresserade så då hör de av sig till mäklaren, vilket några till har gjort av samma anledning och så är catfighten igång!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter