• porchez

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

vaccinet ja, är det någon utav er här inne som inte tänker ta vaccin?

• porchez

haha skrattar gott åt era fyllehistorier så skönt att höra att man inte är själv med att gjort en massa dumheter

• porchez

Läster precis att Lisbeth Åkerman är årets julvärd ?!? min fråga är vem är hon :-O

• porchez

hmm, okej måste nog googla fram en bild innan jag känner igen henne, är rätt dålig på namn! Men säger detsamma, varför hon?!??

Får åka till Loka Brunn över jul, Arne Weise kommer vara där hörde jag nånstans ifrån...

• porchez

får inte din länk att fungera, mitt internet är otroligt segt idag! *här vill jag ha en arg gubbe, men vet inte hur man gör*

Efter eget googlande så visst känner jag igen henne, men inte mer...

• porchez

tinga - hmm då finns det nog inget ord på min dialekt som ersätter klöka, så får helt enkelt börja säga klöka jag oxå

Nej nu ska sportnörden i mig kolla på fotboll.

God Kväll på er!

• porchez

hej på er!

Har ett internet som krånglat hela kvällen, så fort jag ska skriva ett inlägg så slår det av eller låser sig eller något annat konstigt. Men det var kanske bra det, fick istället göra lite nyttiga saker som diska, plocka undan och dammsuga...

33 ägg? Grattis att man ens kan få så många :-O (se om jag den här gången lyckas med rätt gubbe?)

hmm nu kommer jag ju inte ihåg vad jag skulle kommentera mer?

Larm? När jag och min f.d. hade hus så knackade en telefonförsäljare till oss och sålde på min f.d ett larm, de satte upp klisterlapparna på en gång, och skulle installera nån vecka senare. När jag kom hem tyckte jag det var hemskt onödiga pengar för vår då ganska hårda ekonomi, så vi ringde och sa upp avtalet, men klistermärkena satt ju kvar skrämde väl alltid nån? Annars bodde vi precis i en korsning, så väldigt bra insyn mot huset och ingen "baksida" som de kunde bryta sig inpå.

Snaily - jag ska till Mexiko!

• porchez

ser nu att jag skulle behöva gå en smileyskola, eller hålla mig till de jag klarar av, så som ledsen glad och flirt.

• porchez

en liten snigel skulle allt få plats, har precis köpt mig en ny resväska, extra stor och knallrosa! Jag sa att jag älskar rosa va? Men risken med för stor resväska som jag kom på i efterhand är nog att jag råkar på en massa övervikt!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter