• Fru E

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Mrs B-välkommen hem till ett regnigt Sverige

• Fru E

Vilka trevliga diskussioner ni har om att klökas och ulka de orden använder jag ibland men så är jag liksom Mrs B en sådan där Skåning

Grattis till en liten palt Ore

Parnassia-naprapaten knäckte ryggen och höfterna först och sedan lade han all sin tyngd med armbågen först på rumpmuskeln *aj* tills smärtan avtog dvs muskeln slappnade av. Antar att det var massagen. Fick djupmassage förr förra veckan av rumpan och ska ev dit en gång till för resten av ryggen efter nästa besök hos naprapaten på torsdag.

Nenne-hur känns det inför FET nästa vecka?

Blivande-håller tummarna för många och bra ägg!!

• Fru E

Nenne-ja att man aldrig kan sluta hoppas eller iaf försöka vara cool lugn *yeah right*

På tal om att klökas så lade maken en trevlig hög på mitt täcke som jag sov under en valborg för många år sedan *urk* och han var för full för att själv ta hand om det så jag fick väcka dem som vi sov hos

• Fru E

Septembers lilla pyre levde inte i magen och gosnosen fick minus på stickan

• Fru E

Här är nog ÄL över men vi bröt varannan dags sviten igår (dag 18) eftersom maken inte var hemma förrän lite i elva

• Fru E

Hej hopp!

Kan ni inte vänta med att skriva tusen sidor till de dagar när jag inte har möten hela dan

Blivande-woooohhh 33 ÄGG!!! Helt galet! Borde finnas bra chanser att få många till frysen och ett super guld ägg tillbaka till er. Var det inte du Lappis som sa att din akupunktör inte ville behandla efter ägget satts tillbaka?

Snorkis-så du är kring dag 30 nu? Då borde du kunna ta ett test och se...

Mugglan-vi har larm och är jättenöjda! Känns tryggt att få ett samtal inom några sekunder och en bil som kör ut och tittar till ens hus.

PB-du har inga tips för hibiskusar??? Jag fick ett skott av svärmor för några månader sedan men den har inte trivts så bra hos mig utan har lite gula blad och tappar dem nu. Har satt ner extra näringspinnar till den

Jag använder Dermanords produkter och har en tunnare kräm på sommaren och sedan kompletterar jag med en lite tjockare där det behövs på vintern

• Fru E

Lappis-ok jag har fortfarande inte vågat berätta för akun att vi ev ska prova ivf till våren eftersom han anser att det är onödigt nu när jag gått på behandling. Han vill istället sätta nålar i både maken och mig men tja det blir 350kr/gång*2personer*2ggr/vecka*antal veckor HUHH!!!!

• Fru E

Lappis-ingen aning om vi/jag måste gå två gånger i veckan men jag gjorde det i somras. Vi skulle höras vid årsskiftet om inget hade hänt till dess och den chansen är inte så stor

• Fru E

PB-gul var bladen redan innan jag satte i pinnarna , den får vatten varannan vecka ca nu har den bara lite blad kvar i toppen men den blommade tidigare i höstas ändå. Då ska jag inte sätta i fler pinnar förrän till våren och vattna ännu mindre. Men brukar de tappa bladen under hösten/vintern? Kan man ha den i självvattnande kruka för då är risken mindre att jag dödar den

• Fru E

Trevlig kväll på er!

Nu ska jag mysa med två månaders bebis och tjejsnack!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter