Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

synd att jag inte blev det. Men det låter läskigt och kan ju bli riktigt allvarligt!

hahaa, nu hör jag knattret från frumuffins dator, här kommer en lång sammanfattning snart av symptom och känslor! Wohooo!

• nennesjuttioåtta

lappis
    stämmer perfekt in på mig med.

• nennesjuttioåtta

ja, överstimulering lär jag ju klara mig helt från eftersom jag inte ens stimulerats av maken....

Blivande
    jag är rädd att plusvågen drar för långt söderut för att råka träffa mig.

• nennesjuttioåtta

*tar på mig vadarbyxor och armpuffar*

• nennesjuttioåtta

snaily
    om jag hade läst det tidigare så hade jag gjort det. Var bara några hundra meter ifrån! *Vinkar ändå* Syns jag på webben nu?
    Konstigt med blödning så där. Du ska börja spraya om någon dag nu bara va? Vad tror gyn?

• nennesjuttioåtta

hej hej!
    Ingen tant här än, igår var jag övertygad om att jag var gravid men idag känns det inte alls så längre. Det visar sig...

nu sk jag laga mat och sen förbereda adventsfikat vi ska ha ikväll! Bakadebiskvier, Rocky Road (leila!) och saffransbiscotti och annat chokladgrejs igår. Men all choklad stod mig upp i halsen igår så jag är mer sugen på att smaka idag. Hoppas det är gott!

• nennesjuttioåtta

snaily
    åhh vad härligt med skidåkning!!!!!
    Spraystart, gött! Nu är ni på G! Ja, visst är det äckligt när den åker ner i halsen, smakar skitkonstigt...

Snorkis
    jo, visst är den tilltagen, men sist när jag plusade väntade vi till TD eftersom jag började blöda. Och nu vet vi inte hur vi ska göra. Avvakta några dagar till för att inte bli hånskrattade av kärringen rätt upp i ansikten bara för att vi precis testat eller mota henne i grind och testa iaf.

Det visar sig, ni blir nog varse.

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter