Summan av kardemumman - livets väsentligheter
EA - nääeee nu blir jag för nyfiken.. du får inboxa länken till mig också!!!
EA - nääeee nu blir jag för nyfiken.. du får inboxa länken till mig också!!!
Snaily - fniss fniss. .näeee just det... och jag har tackat nej till bio ikväll, blir matt i skallen bara vid tanken...
Bra att informera kollegorna, förstår att ni är rätt beroende av varandra... Känner igen det där från i somras när jag mådde så illa att jag inte klarade av att jobba. Mina kollegor fick veta att jag är gravid innan stora delar av den mer vanliga bekantskapskretsen... man delar ju verkligen vardag med folket på jobbet...
Oupsie - jag tror att du satt fingret på varför jag nojjar så hemskt om att gå hemma: Det sociala djuret i mig oroar sig för att bli undernärd... hm... ska grubbla vidare på det
Har ju i och för sig hamnat i en föräldrargrupp, men vi har ju bara setts två gånger och inte har jag fått några telefonnummer till dem heller... så.. hm... lite isolerad i hålan är jag nog...
EA&MJ skrev 2010-01-22 10:55:31 följande:
Oupsie - hm... jo visst går det dra ner på arbetstiden el liknande.. och mår jag bra så lär jag grubbla över den möjligheten. Pendlingen är ALLTID ett aber i tillvaron och jag tycker nog inte att det är värre än vanlig faktiskt. Är ju så van vid detta, så det är liksom inte så farligt. Än så länge mår kroppen rätt ok, jag har inte ont eller så. Är bara lagom otymplig...
*stödkram till arbetslösa dig* Jag hoppas VERKLIGEN att du hittar nåt skojigt snart!!
EA - jag tryckte just på uppdatera sidan med husannonsen och nu har de lagt ut info om ny visning på måndag...
EA&MJ skrev 2010-01-22 11:27:47 följande:
Och när vi köpte vårt hus fanns det bara ett riktigt sovrum... inte så särskilt praktiskt. Numera finns det ett till plus att vi har gästrum på vinden (som det dock inte går att stänga nån dörr om och alltså inte är nåt sovrum)..... Det finns dock plats att bygga ett sovrum till om det skulle behövas.... plus ett rum i källarn som går att inreda om man verkligen verkligen vill
- dvs i gamla hus kan det finnas ombyggnadsmöjligheter... i oanad omfattning.. fniss...
fick just sms om att bilbabystolen anmält till paketutlämningen.. får sno bilen och hämta den sen! spännande!
Snorkis - jobbigt värre med eksemen. Själv använder jag min vanliga kortisonsalva till mina vanliga eksem även om jag är gravid. Alternativet är inte bättre. Men det handlar ju sällan om några mängder kortison heller...
Telis - skönt att Televinken är på väg åt rätt håll!
Lappis - GRYMT stiliga örhängen!!!
Snorkis - Min salva helter Locoid www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp&DocTypeID=7&UserTypeID=2