Summan av kardemumman - livets väsentligheter
tack alla, det värmer inombords otroligt mycket! VIlken tur att jag har er!!!!
tack alla, det värmer inombords otroligt mycket! VIlken tur att jag har er!!!!
vad kul med en massa nya (och gamla) ansikten i galleriet!
liten
bättre vet jag inte, jag är en dag längre fram utan att ha börjat blöda än sist. Vågar inte riktigt ropa hej men det ... ååh det vore så jävla skönt om det kunde gå vägen. Men vi är jävligt skraja för det också, hahahahahha!
muggles
your next!
Lapinette
Din önskan kommer slå in!
hellou igen
Blivande
aah ja ska man verkligen våga sluta med proggen? Men jag tar bara en per dag så det borde ju vara fritt fram, tycker jag. Jag tänkte då åtminstone sluta med Trombylen. Hur mår du? Jag vågar knappt skriva BF, men självklart har jag räknat ut den redan.
undrar också oroligt var BS är?
helt galet! tihiiii!
snorkis
hahahah skulle kunna tro det
nu en helt annan grej. Julklappar!! Och nu hoppas jag att en viss manlig tjuvläsare blundar ett par sidor framöver...
Mannen önskar sig en ny parfym, har ni några förslag som jag kan provlukta på? Jag tycker allt på honom luktar gott, han skulle kunna gå omkring i ett underställ som vuxit fast men om han nu inte vill göra sig ovän på jobbet så ska han väl få något som doftar iaf. Så vad säger ni? Det får gärna lukta typ sandelträ och annat mumsigt, jag är inte för parfymer som är lätta, friska eller kattpiss (sorry nancy)
nej, nu ska jag bege mig hemåt! Puss på er!!!!!!!!
hej, har läst ikapp för flera timmar sen men inte kunnat logga in förrän nu så nu är allt bortblåst..
Blivande
När ska du på UL?
lappis
gratuelrar till avklarad kurs! Wohooooo nu jäklar får de där soc-tanterna lägga på ett kol.