Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Tittar in lite snabbt och säger godmorgon!
Har möte hela dagen men skickar kram &
till alla!
Tittar in lite snabbt och säger godmorgon!
Har möte hela dagen men skickar kram &
till alla!
hemorojder, tandvärk och sprickning vilken blandning av samtalsämnen idag
Nenne-får gratulera till böjjen!
Blivande-jaha var det "bara" 24 ägg herregud vilken värphöna du är och ha 6 FET i frysen!
BS-det är ju inte säkert att din förlossning blir likadan denna gången som förra så försök att prata igenom det med någon
Ore-grattis grattis!!!!!! Kan tänka mig att det är en underbar känsla att ha den lille hos sig . Svårt att föreställa sig vad man ska vara beredd på när man inte vet vad som ska hända. Att tänka är nog en sak men en annan sak i verkligheten
Liten-klart Mindre ville vara stjärnan i showen
Snorkis-var ääääääääärrrrr du???????
Nenne-ähhh varför ska man säga god morgon när det andra är mycket viktigare
Lappis-grattis till mer uppdrag på jobbet!
Dags för den första träningen på 2 veckor, hoppas nu bara att ryggen tycker om den för jag vill träna!
Kram &
Grattis Snorkis siffran nio är makens och mitt lyckotal....så gyn menade att om man är irriterad i härligheten så kan det vara ett tecken på bulle i ugnen?
Mrs B- har själv aldrig bråkat med dem men med försäkringskassan vilket är nästan likadant tror jag. Kanske läge för lunch någon dag?
Jaaaaaaaaaa jag vill VÄLDIGT gärna vara med på en plusvåg!!!!!!!! Här börjar det närma sig BOM i slutet av veckan......spåren lär komma om ett par dagar (har slutat vara sådär äckligt positiv varje månad
)
Snorkis-men fick du någon behandling för slidkatarr eller den går över av sig själv *kliar mig i huvudet*?
Snorkis-ahhhhh, är det någon som vet om man kan ha det utan att "veta" om det och om det är farligt? Jag menar det är rätt vanligt att någon gång under månaden vara irriterad i paradiset, speciellt vid tant och efter och ja jag är en mästare på att oroa mig
Snaily, Hattis-visst får ni hålla en tumme ändå har en tjejkompis uppe i Stockholm som vägrar ge upp på oss dvs håller alltid tummarna för oss och vägrar ge upp!
Nenne-åhhhhh vad farligt att titta på sådana länkar!!!! Då börjar tankarna snurra igen om det kan var det som är orsaken men å andra sidan har gyn aldrig sagt något om att jag luktat illa heller.....
Och japp visst var min kollega på smällen hörde delar av fikasamtalet..........blir så less
vet dock inte om det var planerat eller inte....