• Lapinette

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Telis - vi vill se länk på tapet!

Själv tänkte jag åter igen ... vi ska nog inte flytta. När jag promenerade hem efter ett lunchpass på Odenplan.

• Lapinette

Bye, bye ... själv ska jag försöka koncentrera mig en stund till men känner mig jäkligt nöjd med veckan ... jobbat som en liten gnu.

• Lapinette

Midnatt råder, tyst det är på tråden, tyyyyst på tråden.

Alla sova, släckta äro "de gröna plupparna", äääääro plupparna.

Tipp, tapp, tipp, tapp,tippetippetipp, tapp, tipp, tipp, tapp

Tipp, tipp ... tapp.

• Lapinette

Tittar in för att se hur det går för nenne. Fortsätter att hålla tummarna...

• Lapinette

Kikar in lite snabbt igen ... har pysslat med julklapp till svärmor hela dagen (ett fotoalbum) och ser att nenne än så länge inte fått något tantbesök ... U N D E R B A R T!!! Fortsätter att knipa mina fingrar så de värker. Shit, jag tror på denna plusvåg!

• Lapinette

Snaily - förhoppningsvis känner du inget redan utan är bara trött av andra anledningar. Själv kände jag inget förrän de sista två dagarna men det där skiftar väldigt från person till person. Men som sagt ... jag hoppas du slipper de värsta biverkningarna.

• Lapinette

God natt! Ja .. själv är jag också lite yr i mössan = vin och har njutit hela helgen av att ha min make hemma igen.

• Lapinette

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det var ju det jag trodde!!!!!!!!!!!!!

SÅ JÄKLA MYCKET GRATTTIS!!!!!!!

Åhhh... vad glad jag blir!!! Nu hoppas jag vi får en liten skrutta i mars 2011 som är jämngammal med pricken.

• Lapinette

Vilken jäkla plusvåg som har dragit in över tråden efter total plustorka.

• Lapinette

STOR KRAM IGEN nennelainen ... Fy f'n vad härligt!!!!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter