Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Förstår att BS fortfarande inte har dykt upp och inte ens svarat på Ciccis sms . Shit, vi var nog för hårda mot henne i förra veckan. Hon brukar ju titta in varje dag.
Förstår att BS fortfarande inte har dykt upp och inte ens svarat på Ciccis sms . Shit, vi var nog för hårda mot henne i förra veckan. Hon brukar ju titta in varje dag.
Jag pratade ju med Soc för ett par veckor sedan och försökte då få henne att ge mig en tidsram men det var stört omöjligt. Jag sa tillslut 2-4 månader och hon sa ja, troligen. Som sagt, har ingen aning om men vet att det är par som står i kö för utredning före oss (2-4 par). Jag hoppas självfallet inte att vi ska behöva vänta i typ 6 månader som jag har hört att vissa har fått göra utan att vi kan dra igång under våren och vara klara i höst och då kunna skicka papper direkt till Sydkorea. Men som sagt ... mycket kan förändras och hända under tiden man väntar i adoptionssvängen.
nenne - enkelt att komma ihåg den 10 januari men det är väl en söndag?! (kommer nämligen hem från Thailand då).
Jag är fortfarande orolig för BS ...
Åhhh... då är jag på plats, troligen lite sömndrucken, framför datorn igen.
Stackars Korven ... som har bränt pälsen!
nenne - visst kunde det ha hänt henne något men jag är ändå orolig för henne och hennes familj.
ja Page, det var länge sen!!!
EA ... ja, det var långt fram! Varför kan ni inte börja innan dess?
snaily - instämmer till fullo, skönt att slippa stress kring jul. I januari händer det ändå inte så mycket skoj så då kan du lika gärna bita på naglarna ... har sniglar naglar?
Snaily - säger som jag sagt till nenne och andra IVFare ... köp en bra dvdbox som får dig att tänka på något annat.
nennelainen - så klart du inte har lurat oss!