• Lapinette

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Förstår att BS fortfarande inte har dykt upp och inte ens svarat på Ciccis sms . Shit, vi var nog för hårda mot henne i förra veckan. Hon brukar ju titta in varje dag.

• Lapinette

Jag pratade ju med Soc för ett par veckor sedan och försökte då få henne att ge mig en tidsram men det var stört omöjligt. Jag sa tillslut 2-4 månader och hon sa ja, troligen. Som sagt, har ingen aning om men vet att det är par som står i kö för utredning före oss (2-4 par). Jag hoppas självfallet inte att vi ska behöva vänta i typ 6 månader som jag har hört att vissa har fått göra utan att vi kan dra igång under våren och vara klara i höst och då kunna skicka papper direkt till Sydkorea. Men som sagt ... mycket kan förändras och hända under tiden man väntar i adoptionssvängen.

• Lapinette

nenne - enkelt att komma ihåg den 10 januari men det är väl en söndag?! (kommer nämligen hem från Thailand då).

• Lapinette

Jag är fortfarande orolig för BS ...

• Lapinette

Åhhh... då är jag på plats, troligen lite sömndrucken, framför datorn igen.

• Lapinette

Stackars Korven ... som har bränt pälsen!

nenne - visst kunde det ha hänt henne något men jag är ändå orolig för henne och hennes familj.

• Lapinette

EA ... ja, det var långt fram! Varför kan ni inte börja innan dess?

• Lapinette

snaily - instämmer till fullo, skönt att slippa stress kring jul. I januari händer det ändå inte så mycket skoj så då kan du lika gärna bita på naglarna ... har sniglar naglar?

• Lapinette

Snaily - säger som jag sagt till nenne och andra IVFare ... köp en bra dvdbox som får dig att tänka på något annat.

nennelainen - så klart du inte har lurat oss!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter