Summan av kardemumman - livets väsentligheter
oki, nu har jag goolat. Det kanske sstämmer ändå? Att jag är i v 5+3 istället för 6+0 så det skiljer ju inte så himla mycket då. Men då menar ju gyn att jag är i v 5 fast man säger v 6, eller?
oki, nu har jag goolat. Det kanske sstämmer ändå? Att jag är i v 5+3 istället för 6+0 så det skiljer ju inte så himla mycket då. Men då menar ju gyn att jag är i v 5 fast man säger v 6, eller?
lappis
ja, det sa jag. Egentligen, de borde ju veta eftersom man vet exakt när det blev till, tills killnad mot en vanlig svensson-graviditet.
Hittade den här sidan www.ivf.ca/duedate.php
sorry, nu ska jag släppa det här och jobba lite.
ehhhh.. önskar jag hade samma motivation som Vickan. Och då har jag ju ändå ett roligt jobb, om det inte var för att det var så lite att göra för tillfället (igår var det skitmycket, tänk om det kunde vara jämnt!
)
telis
ok, då är jag ju bara en vecka efter istället för två. Fast lite efter har jag ju alltid varit så det var ju ingen nyhet att det skulle bli så.
hmmm, det blir 5+3 även på FL. Ja men då så!
telis
alltså, hade det varit maken som gjort så med nycklarna hade jag också blivit skogstokig men jag skulle snabbt inse att jag kastar bautastenar i glashus...
Härligt med en vit jul!
I dubbel bemärkelse!
telis
det är vid såna tillfällen jag inser att jag jobbar för mycket i datorn. Jag vill trycka kringla F för att öppna Finder och hitta saker, eller kringla z för att ångra. Så i huvudet spelas Ångra, ångra, ångra, ångra..:" upp men det hjälper inte.
ja det hade varit en skitbra julklapp! Men det är väl bara att härda ut till 11 januari.