Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Tyvärr blir det lite jobbigt för maken att se filmer som antingen inte är på engelska eller franska . Jag vill se Millenium men hittills har jag inte hittat filmerna med texning engelska.
Tyvärr blir det lite jobbigt för maken att se filmer som antingen inte är på engelska eller franska . Jag vill se Millenium men hittills har jag inte hittat filmerna med texning engelska.
Gillar även Ice Age och har önskat mig den sista filmen på dvd i julklapp . Samt Monsters Inc. är en stor favorit.
Ahhh... sen har vi också den där med fiskarna. Vad är det den heter?
Just det, så heter den! Supersöt film!
Gillar du inte teknat Telis!! Jag sa senast häromdagen till maken att jag ser fram emot när vårt barn är så pass stort att vi kan ta fram alla filmer och titta på dem igen och igen ... Ratatouille vilj jag också införskaffa. Underbar film!
Har helt missat årets julkalender men måste nog erkänna att det är nog inte enbart årets utan de senaste åren. Lovar att bättra mig den dagen jag har en liten som vill se.
Gällande musik så har jag själv önskat mig David Guetta och Robbie Williams i julklapp. Gillar generellt musik med som man kan dansa till ... och David Guetta svänger rejält. Tomas Andersson-Wij gick för övrigt i min skola (och var kär i min kompis) i något år. Han brukar berätta om det traumat att bo ute i förorten och bli mobbad på sina intervjuer.
September ? vad härligt med minus!
Nenne - så har du pratat med MVC? Själv har jag försökt att ringa soc.tanten sen i måndags men hon sitter konstant i möten eller som nu senast ingen som svarade men då kunde jag åtminstone lämna ett meddelande. Vill bara få bekräftat att de har fått vårt medgivande. Tänk om den skulle ha kommit bort i posten och så sitter vi här och väntar på att Soc ska ringa oss om ca 4 månder.
Ska idag ut och äta julbord med jobb och kunder. Åka ut i skärgården med en liten ångbåt. Det kommer att vara otroligt vackert med all snö!
parnassia - ja, återkommer hon inte idag så provar jag på nytt imorgon.
mugglan - tänkte också på att vi helt plötligt har börjat bli glada för minus i tråden. Sorgligt!
Oms - härligt med värme och sol men usch vad jobbigt det låter med både förkylning och matförgiftning.
Ahhh... en till film som vi har hemma Madagaskar!! Tror vi har tvåan på dvd och såg ettan på tv.