EA ? sorry angående prisuppgifter på skjutdörrar, men jag har inte varit inloggad igen förrän nu. Har ni beställt dörrar nu?
Koko ? nä, det blev aldrig av att vi kollade på Inaria.
Vi kollade på skjutdörrar i samma veva som vi letade möbler till vardagsrummet, så till slut var vi så trötta på att gå i affärer att vi körde till ett par stycken som vi visste hade ett hyfsat sortiment och så beställde vi det som var vettigast i pris i förhållande till kvalitet och utseende. Tyvärr hade ingen av de affärer vi besökte Inaria, annars hade vi förstås kollat på det också. Känns som att det är Lumi och Elfa som regerar i Sverige.
Porchez ? kram till dig som har det tufft på jobbet.
September ? usch, det låter verkligen som en tung månad.
Hoppas att det vänder nu när advent kommer med ljus (inomhus åtminstone) och mys. Kram!
Ore ? kul att höra att ni har det bra.
BS ? kanske lika bra att du är inställd på att det är en stor tjej som ska ut, så att du är medveten om vad det kan föra med sig?
Fast jag håller med om att ditt fall verkar det ganska meningslöst med tillväxtUL, när de inte kunde säga något om förväntad storlek vid födseln och det inte verkar föreligga någon risk för att Astrid skulle vara för liten.
Här har vi haft ännu en sondfri dag för Piff.
Jag har varit hos mina föräldrar och även mamma lyckades mata honom. Det är väldigt bra, eftersom Piff & Puff ska vara hos dem hela helgen, från fredag eftermiddag till söndag eftermiddag.
Här står omtapetsering på programmet, men planen är att hinna med en tur till nybyggda IKEA i Malmö också, och så blir det restaurangbesök på lördag kväll.