• _koko_

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Ahh, han behövde bara lite efterrätt! *hoppas*

Bäst att passa på å fixa lunch, återkommer!

• _koko_

AM - Grönsaker?

ore - Ah, skönt då kan jag lägga jordvärme åt sidan. Hoppas pratet med maken går bra. Han tyckte säkert att du var med på tåget eftersom ni pratat om det, men det är ju lite skillnad på att prata om något som bara kanske kommer att inträffa och något konkret, typ "jag tänker säga upp mig i morgon".

Mrs B - Vår gräsmatta kostade alldeles för många tusenlappar för att riva upp den igen och lägga slingor, men tack ändå.

BS - Conny är så trött efter förkylningen så jag har hämtat honom tidigare än jag behöver igår och idag (innan vilstunden). På dagis sover han 1½ timme i bästa fall, hemma 3...
    Vi har 25h som vi har fördelat på 6h 4 dagar i veckan (8.30-14.30). 8.30 är det senaste man får lämna, en av få nackdelar med vårt dagis.

• _koko_

Sen måste jag bara säga att jag gillar allt ni pratat om i eftermiddag, utom sprit och mandelmassa i choklad.

Kom på en för AM och BS trevlig sak de sa på doctors om trots: Att de som trotsar värst är mycket intelligenta!

• _koko_

Tjoho, min lunchmedverkan idag var hotad, men nu har jag ordnat det och dyker upp 11.30 med lillebror. Skulle du ha glömt selen, BS är det ju bara att jag kommer förbi ditt jobb någon annan dag.

lappis - Man blir ju lätt lite religiös över det som fungerat för en själv i barnkarusellen, titta bara på mig och progget... INGET säger att det var själva homeopatin som fungerade för henne, eller skulle fungera för dig, och jag kan knappast bevisa att det var progget som fungerade för mig. Men man vill ju gärna tro på det för man vill ha en förklaring/lösning!!

Jag tog visst ca 6 år på mig att bli till, min lillebror är bara 20 månader yngre än jag...

Håller tummarna hårt för gosis och sept just nu.

snaily, kan bli mycket jobb för dig då, om alla utom du kroknar i svininfluensan.

Nu kanske muggles har hunnit skriva hur det gick på visningen?

• _koko_

Nej, ingen rapport ännu tydligen...

liten - Låter som att ni haft en härlig helg, helt klart!

Baserad på exteriörbilden skulle jag gärna bo i "tingas hus", men gärna på större tomt.

• _koko_

sept - Tack!

ore - har tyvärr 5nget att komma med när det gäller köksspottar. Nöjd med nya bilen förresten?

bs - har ni inte plats för en stor snygg låda/kista i vardagsrummet som ni kan städa undan leksakerna i när hon inte använder dem? Gör det till en lek så iris kanske vill hjälpa till också.

• _koko_

muggles - Men SKIT!! Åh, vad ledsen jag blir för er skull!! Hoppas hoppas hoppas det kommer några snart som fattar grejjen!

BS - parnassia hann före! Välkommen från mig också, förresten!

• _koko_

vilket syftningsfel, välkomnandet var såklart till parnassia förstås!

Vi betalade förresten 1800 för garage när vi bodde i stan, och det låg 4 kvarter bort...

• _koko_

Men herregud, jag kan verkligen inte skriva just nu! Såklart förstås...

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter