• Lapinette

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Omsan - så långt har vi inte kommit utan jag vill bara veta om vårt brev "ansökan om adoption" har hittat fram. Sen får vi snällt vänta på att det blir vår tur för hemutredning och förhoppningsvis blir vi godkända. Så än så länge är det en lååång väg kvar att gå.

• Lapinette

Omsan - det kan ta allt från 0-6 månader (av vad jag har hört) men jag hoppas på 3! Och sen tar själva utredningen ca 6 månader! Hade inte alls räknat med detta .

Parnassia - t o m min make som är väldigt på tyckte att jag skulle avvakta och ringa imorgon istället så hon inte hinner bli irriterad på mig innan vi ens har börjat utredningen.

• Lapinette

Bajstester låter trevligt ... NOT!!

• Lapinette

Omsan - låter skitjobbigt ! Imodium brukar hjälpa för mig så jag tycker nog att du ska uppsöka läkare om du inte få stopp på det.

AM - fy vilken semester! Stackare!

• Lapinette

Piggelin - ge mig din adress så skickar jag en jiffypåse. Det är helt galet med snö här. Har snöat hela dagen och kvällen. Tog vår kompis, fransman, ut för en bit mat och han frös och halkade omrking.

• Lapinette

Pulka, underbart! Vill åka men har ingen. Kanske jag ska sno en av ungarna som åker i Vasaparken?

• Lapinette

Vi har MASSOR men jiffy för att det är enklare att skicka men de har de där kartongerna som man kan fylla med 20 kg på Posten just nu. Jag kan hämta en sån imorgon och gå till Vasaparken och fylla på.

• Lapinette

Jag är redo för fredagsröj ... kom igen Mugglan, var är du??!!! För tjejer det är FRRRRRREEEEEEEEEDDDDDDDDDAAAAAAAAG!!! Och som sig bör så ska vi ju korka upp lite skumpa och skaka rumpa här på tråden (själv tjuvstartade jag lite med skumpan igår).

• Lapinette

Njaaaeee, föredrar nog champagne AM *smuttar vidare på mitt glas*. Piña Colada är lite för sött.

Ja följande veckor är otroligt korta, tänker jobba måndag - tisdag och sen drar vi. Tjohooooooo!!!!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter