Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

muggles
    snåla inte på limmet!!!! Fläska på!

• nennesjuttioåtta

god morgon, god morgon!
    H'r vräker snön ner och vi har bara -10!

• nennesjuttioåtta

AM
    Låter fint med resa till Florens på spaningsresa!

• nennesjuttioåtta

Igår sorterade vi 2009 års pappershögar/kvitton/räkningar/prassel och pling och kände oss hur vuxna som helst. Sen pajade diskmaskinen. Så har ni något bra förslag på en bra diskmaskin? Den vi har idag är inte så bra att packa i.

• nennesjuttioåtta

jag undrar också var fruLmuffins är?!?!? Hohooooooo hur mår duuuu???

• nennesjuttioåtta

AM
    Tack för tipset, det är noterat. Den verkar vara väldigt tyst! Är den bra att packa disken i?

PB
    *krulltrumpeter* TRUUUUUUUUUUUUUT!!!

• nennesjuttioåtta

Vi får provpacka, hahahah! Den vi har idag är för dålig, övre korgen har antingen för tajta fack eller för stora så alla glas välter. Och så är det såna där hållare för vinglas som inte går att plocka bort som man skär sig på (hårdplast) när de är uppfällda. Så att den gick sönder är ju ingen förlust mer än för plånboken. Det var ju inte direkt planerat...

• nennesjuttioåtta

Telis
    Håller med dig ang Masjävlar. jag tyckte inte heller den var rolig, däremot är miljön och vissa scener roliga. "Jobbar med data"

• nennesjuttioåtta

Vilken skön morgon du verkar ha haft! Det är du värd! IIIIHHH jag vill också vara ledig för att få en knodd!

• nennesjuttioåtta

f ö har vi inte städat bort julen. Iofs har vi inte pyntat så värst mycket mer än stjärnor och adventsstakar men det är ju så fint och synd att ta ner dem, tycker jag!

muggles
    Vi hade ju sån urtjusig gran ifjol som mådde tokbra och slog skott och allt. Vi tog bara av allt pynt utom ljusslingan så fick den stå kvar till februari/mars någonting. Som inredningsdetalj.

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter