Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Cicci
    usch, vad tråkigt att det var så för er, önskar alla hade det sprudlande jämt men så är ju inte livet. Men vad skönt att han är sugen på en trea så småningom!
    Det har varit en jobbig resa hit och vi fattar ju inte vad som komma skall egentligen ? det var ju att bli gravid som var målet på något vis. Att det blir barn av det sen är ju för abstrakt. Hoppas jag har samma energi och entusiasm som dig sen när jag blir mamma, tveksamt eftersom jag är jävligt lat av naturen...

• nennesjuttioåtta

jädrar vad törstig jag är jämt!

• nennesjuttioåtta

Min svärfar fick en ljudbok men han hade nog behövt en åsna han med.

• nennesjuttioåtta

Cicci
    hahaha JAAA ett SYMPTOM!!!

I morgon är det inskrivningsdags på MVC! GAAAAAH!!!

Här lottar vi ju vem vi ska ge julklapp till i makens familj så det blir nog någon annan jag ska köpa en åsna till nästa år. Äh, han kan få en ändå!

• nennesjuttioåtta

PB
    kramar alla varmast PB, släpp det lös! Du har haft en skittuff höst med flytt och insemineringscirkus och hållit allt flytande runtomkring dig. Klart det kommer ikapp för eller senare. Ta hand om dig nu!

Cicci
    nej, VUL är på måndag.

• nennesjuttioåtta

BS
    förstår att det inte är halleleluja varje dag när man kräks hela tiden, men nu är det bara uploppet kvar!

Liten
    vilken vecka är du i? Visst ska du ha slutet av mars någon gång?

• nennesjuttioåtta

jag är skittörstig men kissar kanske bara någon gång mer per dag men jag dricker ju också mycket mer än jag brukar. Har dock inte kissat någon mer gång på natten men går ju upp lite tidigare nuförtiden när jag jobbar igen....

• nennesjuttioåtta

Parnassia
    matbröd eller pratbröd?

• nennesjuttioåtta

usch, har en bekant som tydligen ska akutsnittas idag som egentligen skulle ha barn mitten av mars. Vilken veka är man i då?

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter