Summan av kardemumman - livets väsentligheter
September, bra att det var rätt beslut med skrapning. STORA kramar till dig!!!
September, bra att det var rätt beslut med skrapning. STORA kramar till dig!!!
Snaily, åh vad avis jag blir!
Jag har iaf bokat in en liten resa till Köpenhamn i mellandagarna, ska bli mysigt att komma iväg hela lilla familjen!
Blivande, jösses vilken skörd HÄRLIGT!!! Håller tummarna så hårt att dom vitnar!!
Jag hade också värkstimulerande på max men sprack väldigt lite, trots att Ru kom ut med bägge händerna i ansiktet. Är antagligen väldigt töjbar där nere
Ore, tror säkert att du kommer läka ihop fint!! Knip på!
GRATTIS Snorkis!!!!! Nu är plus-vågen här, hoppas jag!!
Hej på er!
Intressanta diskussioner här på fm!
Nenne, tycker du gör rätt i att kolla upp det som kollas kan (om du orkar vill säga)!!
Cicci, låter farligt med snygg bordsherre
Ego, jag är lite nere just nu. Ska ju börja jobba nästa vecka, och det känns skitjobbigt
ÅÅÅÅÅH ibland blir jag så trött på mig själv, det är ju jag som tagit initiativ till detta, och egentligen är jag supersugen. Önskar det fanns ett sätt att ta med sig Ru på jobbet
Tur iaf att det bara är 7 mån, och att jag ska vara ledig ett halvår sen igen.
Cicci förresten, håller absolut med dig om att man ska gå på sin magkänsla o kolla upp en extra gång!!! Läkare är inga ofelbara människor, de kan också missa saker!!
Jo det kommer nog att gå fort! Det blir säkert bra bara jag kommer igång- är nu precis innan som det känns lite jobbigt (och första veckan på jobbet gissar jag). Ska sluta deppa o vara glad att jag fått jobb istället.
Det var soligt o fint här innan men nu blåser det som sjutton. Ru verkar trivas dock för han har sovit ute i vagnen i snart två timmar
AM, låter härligt med Thailand. Jobbigt dock med förberedelserna... Ge maken packlistan sen när du har planerat den klart så kan han iaf packa!!
Förresten- blev så full i skratt imorse, maken är nu den som springer upp på nätterna så fort Ru gör minsta lilla pip. Själv sover jag som en gris (ja inte om Ru verkligen vaknar, då vaknar jag med förstås)
Mugglan, hur går det flyttpackandet? Vi får lunch ngn dag sen- jag kommer ju jobba nära dig!
EA- boka boka boka!!! Alltid bra att kolla upp!
Mugglan, skönt med flytt så snart! Jag hör av mig angående lunch!
Grattis till jobbet Mugglan!! Duktigt!!