• porchez

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

är det förresten nån mer som väntar på plus nu? självklart håller jag tummarna för er alla! Pinsamt att missa någon... Men skyller på att det är dåligt med BIM-listor i tråden

• porchez

och en sak till jag tänkt att fråga. Flera av er har pratat om spottings, (är det så det kallas?) menar ni då att det kommer lite mens några dagar innan den ska komma? Är det nån som har de efter mensen?!? Jag brukar ofta ha mens söndag-fredag, sen håller den upp över helgen, sen kommer det lite mörkt i trosan igen söndag och måndag ibland även tisdag. tror jag alltid haft så, men tycker det har blivit mer nu senaste tiden fast än jag äter piller...

Nej nu måste jag sova!
    God natt på er...

• porchez

Stor KRAM till Frullis, vet precis vad du går igenom, och det är så hemskt! Finns inga tröstande ord så jag kan bara skicka en kram

• porchez

Kängu - du hann först

Men händer gärna på, idag är det FREEEDAAAG!!!

• porchez

Stort Grattis till Blivandefru L, minns inte om jag redan ahr skrivti det,har varit inne och snabbt läst några ggr under helgen bara. Men grattis kan man inte säga förmycket så Grattis Grattis Grattis!!! men tråkigt att du mår dåligt förstås.

Cicci - vad läskigt med barnvagnen, har hört många barnvagns olyckor bara den senaste veckan, alla pga att vagnen inte håller

Ore, jag är oxå nyfiken på namn, vill du inboxa mig??

snaily -vad mysigt det låter med skidor, har inte åkt sen högstadiet men bestämde igår att vi ska åka till sälen nån gång i feb/mars så ska mina skidåkande kompisar locka fram åkandet i mig igen! Ska bli jätte kul!

• porchez

NENNE!!! Grattis! ryser över hela kroppen just nu!

Tusentals kramar till dig, här kommer plusvågen! Hoppas den hoppar över mig bara

Åååååå vad roligt! hålla blyggisarna hjälper alltså, från och med får vi sluta hålla tummarna

Ska nu fortsätta läsa ifatt....

• porchez

har läst ikapp nu och fullkomligt ryser över hela kroppen och ögonen fulla av tårar... Ännu ett Grattis till Nenne +make. Och klart jag ska fortsätta hålla blygisar tills barnet är ute, för att det ska gå hela vägen!

Nej nu måste jag packa väskan och rusa till gymmet...

• porchez

Lappis- grattis till kursavslut, ett steg närmare ett barn! Men otroligt vilka väntetider det ska vara hela tiden...

BS - tar helt åt mig av vad Cicci skriver, menade så klart bara väl med det jag skrev, men jag känner inte alls dig eller din man, (och som ny i tråden ska jag kanske hålla lägre profil)jag ska inte komma och skriva dig på näsan vad ni ska göra. Det jag skrev gjorde jag av erfarenhet av vad som skett, dels med mina föräldrar samt ett annat par med små barn i min närhet. Får en stor klump i magen nu, och ber om ursäkt. Hoppas allt lugnar ner sig snart så att du kommer tillbaka till tråden, du är saknad här. Hoppas du kommer in så du läser mitt förlåt...

• porchez

Ore - jätte svårt val, så som jag har förstått det så är turkos din färg så därför kanske du ska välja aqua för att den är lite skarpare! Vad har ni för övrigt i köket? minns att du sagt det, men kommer inte ihåg just nu... Annars tycker jag nog den isblå var finare, men har inget argument varför. Men jag är inte så "turkosig" av mig. Så summan av mitt svammel är att jag tror du blir mest nöjd (av vad jag tolkat av det du skrivit om huset tidigare) med aqua, men jag skulle själv ha valt den isblå

Klart som korvspa?

• porchez

julbord och middagsleverans med maken, låter inte helt fel!!

Själv har jag precis ätit en snickers till kvällsmat! Men fick iaf tillräckligt med energi att laga maten jag egentligen borde äta... blir några matlådor att sälla i frysen iaf.

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter