Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Vänner
    Är det foglossningen som gör att du har så ont i ryggen? Kramas och värmer!

Tinga
    När ni låg på neo, var det något ni skulle önskat att man som vän/släkting gjorde?

Hej Sweeti, jag drömde om dig inatt! Rapport om det på bloggen...

• nennesjuttioåtta

hejjjjjjjjjjjjjjjj IIIIIIIHHH!! Den lever!!!! Och jag blev förvånad att den inte var en liten blobba som åkte omkring som en radiobil därinne, den låg och sprattlade med armar och ben och

ja, vad fan ska jag säga. Helt jävla otroligt fantastiskt och alldeles, alldeles underbart!

• nennesjuttioåtta

ja, armar och ben och huvud och en tiny liten röv, navelsträng och moderkaka! 9+4!

• nennesjuttioåtta

Tack alla!
    jag har matat den med semla så nu mår mor och barn bra!

BS
    Grattis igen, synd att du inte hann få bedövning som du ville men skönt (?!) att det gick så pass snabbt!

Cicci
    hhahah, är det samma författare till Penisboken?

• nennesjuttioåtta

Lapinette
    Välkommen hem!!! Låter som ni haft det hur skönt som helst!

• nennesjuttioåtta

BFrullmuffins
    Hej!!! Undrade oroligt var du var och vad tråkigt med dödsfall i familjen. Vad skönt att du också fick se ett pyre idag! Jag blev förvånad, enligt min beräkning (FET-5 dagar) så skulle jag vara i 9+0 men doktorn sa att jag var i 9+4 (fick det på papper) och då är det ju räknat från min mens första dag i så fall. Förvirrande är ordet! Men som sagt, min var ju långtidsodlad.

• nennesjuttioåtta

Snaily
    Wohooo vad skönt att det bubblar i magen med en massa ägg!!

• nennesjuttioåtta

BS
    Fy fan vad roligt du skriver, hahahhahahaah! Bästa bäste BS!

• nennesjuttioåtta
    på er alla, nu ska jag hem och fira med något. Mannen pratade om baguette men jag är osäker om vilken sort han menade.

Är det inskrivning för Tellis i morgon eller på onsdag? LYCKA TILL VÄNNEN!
  • nennesjuttioåtta

Ooiiiiiiih 30 minuter kvar till nedsläpp! Televinken på väg!

God morgon!

September, med tant men skönt att det inte var något knas iaf.

BS
    Vilken sötnos! jag råkade klicka på Conny först och tänkte "tja, jo ganska lika kanske" innan jag såg att det inte alls var Iris. Grattis än en gång!

TINGA
    Grattis till dagisstart och tack för tipsen om neo! vi bor inte i samma stad så vi kan tyvärr inte hjälpa dem så mycket men vi håller kontakten med dem iaf. De har fått komma hem, fast utan lillskrutt*n. Måste kännas konstigt att veta att man är förälder men sover ensam på nätterna.
    Jag tror att Piff&Puff kommer in i rutinerna ganska så snart nu!

igår tjuvläste jag och tänkte kommentera en massa men sen föll det bort...

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter