Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

helåååå

grattis snorkis till bra siffror och för att ha sett lilla My! IIIIH visst är det apcoolt!

Ore
    jag skulle gjort tjälknöl, men då ska den vara djufryst när du ställer in den i ugnen så det går ju inte nu.

SEMLAAAAAAAAA!

Tinga
    vi såg 4 minuter på dokumentären igår sen sa mannen att han inte klarade av att se så då blev det sporten istället.

• nennesjuttioåtta

AM

Nä, i natt åkte jag stolslift och glömde hoppa av så jag hängde under i bara fingerspetsarna. Det var bara halvroligt. Det gick dock bra för jag kände marken under fötterna igen innan den körde ut över avgrunden så jag kunde hoppa av.

• nennesjuttioåtta

inge het dröm inatt heller, vi hade iofs lite jufs men så kom P och sen drog han sig ur utan att jag fick bli färdig så jag kom ihåg att jag var jävligt förbannad

• nennesjuttioåtta

AM
    hahaha ja det brukar ju hänga med till vaket tillstånd och det tar ju ett tag att komma på varför man skule vilja ge honom en propp.

• nennesjuttioåtta

PB
    vilken tur att din son har just dig som mamma! You go girl!

• nennesjuttioåtta

Gosnosen
    Vad kul att du kikar in!!! hur mår du?

Telis
    Välkommen hem!!! .-p

• nennesjuttioåtta

vD skönt BS att ni fått komma hem nu!

Tinga
    Gratulerar till Puff och puffs ömma moder!

• nennesjuttioåtta

hej hej!!!!
    Mätt på semla och installerad i nya lokalen.

EA
    vet inte direkt skillnaden i för/nackdel på långa och korta metoden eftersom jag bara kört långa. Lappis körde sista med korta va? Du slipper ju klimakteriet och hela proceduren blir kortare, men jag trodde det var tvärtom, att de flesta gör långa metoden.

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter