Summan av kardemumman - livets väsentligheter
snaily - så klart det kommer att finnas tillräcklig med Ä för att göra P!!! Det tror jag inte du behöver att vara orolig över.
snaily - så klart det kommer att finnas tillräcklig med Ä för att göra P!!! Det tror jag inte du behöver att vara orolig över.
mugglan -
EA - ja, man kan ha vinkällare, ett biorum, ett gymrum ...
Ehhhh... våren?!!! I Stockholm är det typ minu 8 grader och vacker rimfrost på träden. Inte direkt vårkänslor när man går ut men jäkligt vacker vinterdag har det varit idag.
kokisen - njut av värmen!!! Vi ökade vår temp med ca 50 grader när vi åkte från ett minus 12 gradigt Stockholm till ett över 35 gradigt varmt Thailand. Hoppas du blir av med förkylningen nu när du får se solen. Min gick över så fort jag satte foten på varm sand.
AM - vad muckade den lilla VD'n om? Och att han bara vågade vara uppnosig mot dig?!!!
AM - bra jobbat!!! Det är bättre att vara kall än som jag emellanåt väldigt känslosam (tänker på mitt samtal med Tele2 för några år sedan).
Oj, vad lugn morgon det har varit här! Själv har jag hunnit vara ute i förorten och dragit ytterligare en presentation ... veckans sista så jag firar med en knäckemacka här hemma (tänkte jobba hemifrån idag).
Jaha, vad har hänt här inne? Har tänkt massor på Telis nu på morgonen eftersom jag först åkte förbi hennes gamla hem och sedan var på hotellet som de tog in på när de var så trötta i och med visningarna. Undrar hur de har det, Televinken, Telis och Telismannen.
AM - neeej, har du?!!!!
Vad nyfiken jag blir!!!
EA - Och jag kan inte bestämma mig för vilken klänning jag ska ha på brorsans 50-års fest nästa helg. Ska det vara svart och elegant eller svart kort party-party?