• Mirey

Matildafest

Någon här som har erfarenhet av matildafest.se? Tänkte beställa ett par skor där o skulle vilja veta om de är pålitliga o hjälpsamma under byten?

• Svar på tråden Matildafest
  • KatjaB

jag har fått hem mina skor, de är jättefina!
    Dock så gjorde jag bort mig lite när jag läste här på bt om folk som tyckte de var små i storlekarna och valde en halv storlek större för att vara på säkra sidan (lat som jag är orkade jag inte mäta foten) och då blev skon pyttelite för stor, men det är ju inget som inte ett inlägg fixar.
    All service har varit kanon och jag tar fram skorna då och då bara för att titta på dem för att de är så himla fina

• Mirey

Va roligt! Vilka beställde du? Men om de e små i strl så räcker nog 35 för mej, har 35 i pumps annars men vissa e lite stora =(

KatjaB skrev 2009-10-29 15:50:33 följande:
    jag har fått hem mina skor, de är jättefina! Dock så gjorde jag bort mig lite när jag läste här på bt om folk som tyckte de var små i storlekarna och valde en halv storlek större för att vara på säkra sidan (lat som jag är orkade jag inte mäta foten) och då blev skon pyttelite för stor, men det är ju inget som inte ett inlägg fixar. All service har varit kanon och jag tar fram skorna då och då bara för att titta på dem för att de är så himla fina
  • mittid

En nöjd kund till här!! Köpte där och bättre sevice kan man inte få. Mät båda dina fötter noga och beställ efter den "största" så blir din dag ett stort leende! ; )

• KatjaB
    Mirey skrev 2009-10-29 16:26:06 följande:
    Va roligt! Vilka beställde du? Men om de e små i strl så räcker nog 35 för mej, har 35 i pumps annars men vissa e lite stora =(
    Nej, alltså jag läste att många tyckte de var smala och små, men jag tycker inte alls det. Tycker de var precis som skor brukar vara, men om du vill vara på säkra sidan kan du ju mäta foten så vet du. Jag var lat och orkade inte
  • Mirey

Jaha ok!

En annan fråga tjejer, d skorna jag kollat på e med öppen tå. Tänker att d kanske blir obekvämt?! Bättre att ha stängda tår kanske? Vad tycker ni?

• Sörön10

Ååå jag vill också beställa! Funderar över samma som dej, Mirey! Är stängd tå bekvämare? Tänkte att det blir så många ställen det kan skava på framme vid tårna.. =(

• KatjaB

Jag tycker det är mest estetiskt, både stängt o öppen tå är ju snyggt Jag valde stängd för att jag har så många peep toe skor redan

• Åsa Erika

Jag har haft både klänning och skro ifrån Mejan och Matilsad brud och fest.
    Är suernöjd med servicen och skorna passade bra. Hade öppen tå och hade jag inte gått in dom så hade det inte varit så kul men jag gick med skorna på jobbet med strumpor i. Då det är läder så går dom ut sig fint och jag hade på mig skorna i 14 timmar utan skavsår!
    Klänningen var superfin men jag gick ner mycket i vikt innan bröllopet men det var inga problem. Hon sydde in den gratis! =)

• Mirey

Ok, man kanske kan gå i dom innan då o träna lite. Men jag har ett par pumps med öppen tå o jag fick blåsor första gången jag gick i dom länge, gjorde jätte ont o vill verkligen inte att d ska hända så! D e tillome i skinn o dessa jag vill beställa e i tyg, värre?

• Cincin

Jag köpte skor med öppen tå. De var jätte sköna. jag var visserligen där och fick hjälp med att mäta fötterna eftersom jag ändå tog mått för min klänning samtidigt. Kunde ha skorna utan problem hela dagen och kvällen. Men det alltid bra att ändå gå in dem lite även fast att de är mått beställde, det är ju ingen annan än du som har hafft dem på dig så det kan vara lite stelt i början, men så sköna de är sen. Och servicen är kanon =)

• Mirey

Va kul att d bara e positiva upplevelser o erfarenhet om Matildafest!! Nu känns d verkligen som att jag kan lita på dom. Ingen annan som har dålig erfarenhet?!

Svar på tråden Matildafest