• Ne11ie

Varför har det blivit så viktigt för mig?

Ja du, svår fråga.

jag vet själv att jag gillar att planera saker och ting. Så när vi bestämde oss för att vi skulle gifta oss så kunde man ta tag i planerandet, man hade ett datum, det var bara att köra på

I ditt fall så är det väl inte så konstigt att du blir tokig på att du inte har ett datum att gå efter. Man vet att man ska, man funderar på hur man vill ha det osv osv , men det blir ändå ett stop när man ej har ett datum, det går inte riktigt att komma ifrån. När man har ett datum kanske det känns mer "riktigt" (om man inte har satt ett ungefär som ex hösten 2010)

jag tror som sagt att det handlar om att du inte riktigt kan sätta dig in i planeringen till 100 % när du inte vet om, när eller hur..

Med andra ord, det är inte så konstigt att det har blivit viktigt för dig och ledsen att jag inte har något svar hur du skall ta dig ur tankegångarna. Tycker visserligen inte att du skall behöva det heller om det är 100 % at ni skall gifta er men har ni diskuterat något om ungefär när ni/han hade tänkt sig?

Svar på tråden Varför har det blivit så viktigt för mig?