Hej, kul att ni kommit så långt. Vilket datum är det ni gifter er? vi ska också börja fundera på inbjudningarna nu, har du någon bild på era?
Vet att flera här använder filmisar som placeringskort, det tycker jag är en kul idé! Kanske härmas :) Beror lite på vilken stil av bröllop ni vill ha, men såg någon som använt målade kottar och satt ner namnskyltar i (vilket var finare än det låter), om man vill skoja till det vet jag andra som har haft små krukor med namnet på en blompinne (sen är tanken att gästerna tar med sig krukan hem och att det växer upp någon krydda).
Själv tänkte jag nog köra på en enkel variant, ta gammal tapet eller filmisar och skriva fint, kanske rita något.
Vi ska duka med olika pastellfärger så vi kommer dekorera varje plats med sådana pastelliga sweetheart-godisar, tror det blir fint.
Pinupp skrev 2010-01-13 15:49:29 följande:
halloj, ett tag sen nu igen... Tappade datorn i golvet innan jul, modemet pajja!! men äntligen har jag fått ett nytt! Har skickat inbjudningarna nu... så skönt att ha det gjort! har fått så mycket beröm för dem, verkloigen superkul när man lagt ner så mycket jobb. Nu e vi i full gång med sånghäftet och funderar över dukningen.. vet inte riktigt vad jag ska göra med plaseringskorten... Tänkte döpa borden efter filmstjärnor från 50-talet, men vet inte hur jag ska utforma plaseringskorten... nån ide någon?