ActDontTalk skrev 2009-12-14 14:49:30 följande:
Jag håller med dig teak, det står ganska still nu. Antagligen är det julen som spelar in här, man ska hinna med så mycket annat just nu. Vi lämnade in våra ringar till guldsmeden för att göra om dem så de blir som vi vill ha dem, för en väldigt liten summa. Det är typ det enda jag väntar på just nu.Och så ska jag hitta silkespapper, för jag hade tänkt att göra något sådant här
eventuellt.www.projectwedding.com/wiki/show/diy-bunting-...fast i mer vimpelformat, i olika rosa och blå nyanser. varje fall prova om det blir fint. men återigen så krävs ett besök i göteborg och deras stora panduro.hur går det annars för er?
Jo det står ju som sagt lite still just nu.
Men vi har bokat kyrka, bokat ställe till festen, bestämt meny. Inbjudningarna är utskickade. Jag har köpt klänning, bett en kollega sy en underkjol så jag får mera lyft i kjolen. Har bokat fotograf, frisör och en som ska sjunga i kyrkan. Toastmaster är ordnat. Köpte lite dekorationssaker på IKEA, (galej och dekorationssand). Men sedan är det ju massor av saker kvar.
Har varit och provat ringar, men velar. Så det avvaktar vi till efter jul/nyår. Jag har provat stjärnringen, men vet inte.