• CeKe

Vikt

Hej på er. Snubblade in på den här tråden o har inte läst alla inlägg, men jag tänkte dela med mig lite av min egen viktresa. För nu 1.5 år sen (i maj 2008) fick jag för mig att det var nog med att kläderna kändes för trånga och att jag inte gillade min egen kropp. Jag gick med i viktklubb.se (det finns ju massor av olika, men den halkade jag in på), gick med och började kämpa. I september samma år hade jag gått ner 15 kg enbart genom att äta något mindre portioner, dragit ner på godis o annat snacks, samt tränat i mängder (inget måste men sån är jag, allt eller inget). Så jag kan ju rekommendera den sidan. dock funkar ju olika saker på alla.. Sen september 2008 är jag normalviktig och jag är fortfarande med i viktklubb just för att hålla vikten, vilket jag tror är lika viktigt att man tänker på som att gå ner i vikt. Det jag gillade med det här sättet att gå ner, är ju även att man kan fortsätta äta allt man gillar, bara man är medveten om hur många kalorier man stoppar in o jobbar bort, så att det inte blir en massa extra som sätter sig på hullet istället!

Lycka till alla =)

Svar på tråden Vikt