Inlägg från: LyckligaVi |Visa alla inlägg
  • LyckligaVi

Så nervös och orolig!!!

Oj, nu är det nära. Endast 6 dagar kvar till den stora dagen är kommen. 7/11 - 2009 kl 16.00 sker vigseln och jag blir äntligen fru till min underbara sambo!

MEN... Jag har en sån STOR klump i magen som säger mig att något kommer gå så fel. Sonen har varit hemma från dagis i snart 2 veckor för en kraftig förkylning och ska tillbaka till dagis imorron. Jag är så rädd för vad han ska kunna dra på sig denna vecka. En förkylning - fine, lite alvedon, nässpray & kärlek till max så funkar det. Men vad händer om min största marddröm sker - att han åker på magsjuka som vidare smittar oss?

Det är min ABSOLUT största oro - magsjuka. Det är min största fobi och nåogt jag oroar mig för varje dag. Sonen hade magsjuka 4 ggr under en väldigt kort tid i våras (Han var då 9-10 mån), det har satt sina spår kan jag säga.

Är det någon annan här som har åkt på en "allvarlig" sjukdom lagom till den stora dagen?

• Svar på tråden Så nervös och orolig!!!
  • LyckligaVi

Tack alla, vad gulliga ni är!

Försäkerhetsskull så pratade jag med dagispersonalen idag om diverse sjukdomar och ingen magsjuka där iaf. :D

Känner mig något lugnare idag. Tror jag stressar upp mig så för att jag sköter allt själv. Jag menar, minsta lilla fel och min värld skulle raseras. :P Nää, men får vi hoppas att detta går prima och att jag är en väldigt lycklig fru på lördag kväll och självklart resten av våra liv.

• LyckligaVi

Dagen kunde inte ha blivit bättre!!! Ingenting gick fel och lillkillen var en ÄNGEL hela dagen till sent på kvällen då han gick hem och sov med moster!

Nu är man äntligen en stolt fru! :D

Svar på tråden Så nervös och orolig!!!