Någon mer som är galet trött?
Jag är också drabbad av denna trötthet...men å andra sidan..varit trött mestadels av mitt liv!
jag har alltid haft problem med Bvitaminer och ett tag hade jag så allvarlig B12 brist att jag inte kunde tänka ens, fick minnesförlust och var konstant så trött men kunde liksom aldrig sova ordentligt heller.
Något som jag kände funkade förr var berocca (eller hur det nu stavas..) men efter en om dagen i ett par veckor... tillslut kräktes jag av smaken
Har provar rosenrot och det var ok ett tag sen var det samma igen..gingseng funkar inte alls på mig och har provat magnesium och zink för någon sa till mig att det var bra mot trötthet...nope! Att träna gör mig heller inte piggare....
och höstens mörker och här i Malmö regnar det ju bara....så man blir inte piggare! Med hjälp av järn+C-vitamin så blir jag iallafall piggare, och Redbull....när jag väl är vaken är det ok men när jag sover kan jag inte vakna!
kanske john blund som är på semester och hans vikarie har tappat sömnpulvret på oss alla av misstag