Någon mer som är galet trött?
Jag är sjukt trött, ganska komist att du tar upp det, jag sa till min sambo igår kväll, "jag ska upp 5 imorgon men jag är redan trött, hon är bara 8 för fan.. vad händer med mig?" O han bara log "Det är vintern älskling, plus vi har haft 2-3mån helt sjukt hektiska månader som vi återhämtar nu".
Men det sjuka är tjejer, jag va exakt lika trött i somras? Jag gjorde tom ett grav-test för jag blev orolig över tröttheten, jag hade bra blodvärden, rökte mer då (försöker sluta nu, inne på 4:e dagen utan en cigg, sjukt jobbigt..)
Och jag har tagit tom. tabletter från hälsokost butiken för att piggna till, få lite mer järn i mig osv, hjälpte inte alls.
Får dricka minst 5-6koppar kaffe per dag för att jag ska vakna, öppnar fönstret inne på mitt kontor men likt förbannat så är jag sjukt trött, när jag kommer hem, är jag HELT slut o kan lägga mig direkt!
Mina vänner kallar mig tanten, jag är 24år
Men nu får jag typ börja vänja mig känner jag, inget som man kan lösa direkt väl, äter frukost som ni andra skriver, tror också det är November hösten osv väl, tycker inte om vintern o jul stressen är på väg, hurra liksom!
Men NU ska jag besvara samtalet från min första kund ser jag, tjohoo! Drick upp kaffet Chris!