Inlägg från: BrideandGroom |Visa alla inlägg
  • BrideandGroom

Bröllopsfotograf med tuff inomhusmiljö

Hej!

Är det någon som vet en bra fotograf i Malmötrakten som är bra, som kanske även kan ta tuffa bilder inomhus? Som att de har en studio med en gammal soffa eller nått sånt? Vill ha nått annorlunda.

Tacksam för svar

• Svar på tråden Bröllopsfotograf med tuff inomhusmiljö
  • BrideandGroom

Hej tågjäntan!

Ja du annorlunda menar jag med bara att det inte ska vara sån inomhusmiljö som det är hos en porträtt fotograf. Typ med en vägg bakom bara.Det känns verkligen trist. Jag skulle kunna tänka mig med en soffa eller nått sånt. Ja lite möbler som hjälp o fina bakgrunder. Ja det mesta..:0)

• BrideandGroom

Hej Jessica!

Är du fotograf? Vi har ej bestämt helt än. Bara bokat preliminärt på Söderslätts bygdegård. Det ligger utanför Vellinge. De har väl inte ingen speciell rolig fotomiljö så. Som du säger är det tufft med fräck bakgrund eller fina möbler. Jag tänker mig en sån gammal soffa. Ser så läckert ut. :0) Kan man fota ex på Bäckaskogs slott utan att man har festen där? Tveksam antar jag. Det är precis det där vanliga studiostela man inte vill ha. Sen inomhus lockar för att alla idag tar utomhusfoto. Givetvis vore det bäst om man kunde tagit både och.
    Kram

• BrideandGroom

Hej alla!

Tack för tipsen. jag ska definitivt kolla både turning torso..har ej tänkt på det att de finns. Men som sagt så tar de en del betalt.

Sen ska jag kolla in han fotografen du tipsa om tanika32. Superbra tips.

Kram

Svar på tråden Bröllopsfotograf med tuff inomhusmiljö