HelenaO skrev 2009-11-10 15:01:03 följande:
Kul tråd :)Här kommer mina två små irritationsmoment hos min älskling:1) Han hatar att prata i telefon. Det innebär att jag alltid är den som (tvingas!) svara i telefonen hemma, även om jag kan se i displayen att det är hans mamma som ringer, och att det efter några artighetsfraser ÄNDÅ kommer bli han som tvingas ta över samtalet! Jag får dessutom ringa alla samtal som rör allt i vårt liv: försäkringar, bordsbokningar, beställa tid hos frissan, beställa pizza... mm. Låter kanske inte så farligt men är hemskt störigt i längden! Framförallt i bröllopstider när det är många grejer som ska bokas och följas upp via telefon.2) Han har en mkt konstig inställning till medicin i allmänhet, och smärtstillande/febernedsättande i synnerhet. Så vid förkylning, spänningshuvudvärk eller muskelvärk gnälls det nåt otroligt, men smärtstillande skall han minsann inte ha! Suck!Annars är han alldeles underbar! :)
Hahaha, känner så igen min i ditt första inlägg där! Han är exakt likadan och då jag inte alltid är så förtjust i att prata med hans kära mamma så måste jag ändå svara alltid, drygt.
Samma sak med att han inte klarar av att boka allt, inte i tid o ibland får man bita honom i lilltån för att han ska få tummarna loss o ändå blir det inte rätt
hahaha, har nog med hans lathet att göra också.
Medicin är han dock inte så farlig med.