• Malla och Mojje

29 MAJ 2010

Någon mer som gifter sig den 29 MAJ 2010??

Tråden för alla 2010-brudar är ju så låååång! Startar nu en tråd för alla "29-majare"!

Hur går det för er? Hur långt har ni kommit i planeringen? Hur organiserar ni det hela?? Hur mycket tid lägger ni ned på att leta och boka diverse grejer???

• Svar på tråden 29 MAJ 2010
  • SofieochJamie

Vi ska gifta oss den 29:e Maj. Hänger annars i MAJ 2010 del 3. Många maj brudar finns det iallafall. Annars är alla stora saker bokade; kyrka, lokal, frissör, klänning bestämd, killens kläder klara, skor klara, frisyr bestämd, gjort provinbjudningskort och resten ska pysslas ihop om ett par veckor, gästlistan nästan klar.
    Sen kan ju tilläggas att jag planerat i ett år redan och jag älskar det här med planering :)

• Marjo

Vi gifter oss också den 29 maj! Det blir borgerligt utomhus (förhoppningsvis)Lokal, vigselförättare, färgtema, vad vi ska äta är klara, gästlistan så gott som klar. Sitter och petar lite med inbjudan som vi ska försöka få ut i mitten av januari. Bestämde vårt datum för ca ett år sedan så vi har också haft god tid att tänka och ska försöka att inte stessa in i det sista.

• Malla och Mojje

Hej 29-majare! Kul att höra hur det går för er! Just det, finns ju en maj 2010 också.

Vi har ganska mkt klart också. Skönt att mycket börjar falla på plats! Det som är mest aktuellt just nu är frisör och fotograf. Ska skicka save the date vilken dag som helst!

Skulle vara så sköönt att få betat av det mesta, jag är glad för varenda liten punkt vi kan bocka av. Vi använder planerningsverktyget här på BT och har även en pärm där vi klistar in utklipp med insperation och dyl. Vi försöker dela upp uppgifter att fixa/kolla upp varje vecka så att vi hela tiden tar oss framåt.

Hur gör ni med planeringen? är det något ni ska vänta med eller försöker ni också få klart så mkt som möjligt?

Svar på tråden 29 MAJ 2010