Januari 2010
Åh, en januaritråd.
Vi gifter oss den andre.... det är ruskigt snart. Tyvärr har jag hamnat lite i en förmodat stressrelaterad svacka. Jag har hela tiden sagt att jag ska njuta av året av planering men just nu är det inte helt så.
Åh, en januaritråd.
Vi gifter oss den andre.... det är ruskigt snart. Tyvärr har jag hamnat lite i en förmodat stressrelaterad svacka. Jag har hela tiden sagt att jag ska njuta av året av planering men just nu är det inte helt så.
Vi struntar i bordsplacering, alla verkar väldigt glada för det. Gladast är vi själva. Mycket medvetna om att vi begår regelbrott på regelbrott börjar jag inse att det är det enda rätta för oss för det verkar som om vi kommer få det bröllop vi drömmer om.
Vi har inte bestämt solistens andra låt och har därför inte heller fixat klart vigselprogrammen. annars är det nog mest småsaker kvar. Tids nog kommer jag märka att de där småsakerna tar sin tid att fixa.
Två veckor och två dagar kvar och nu börjar ajg verkligen känna att det närmar sig.
Tips, ha papper och penna till hands mest hela tiden och anteckna alla de där småsakerna som man kommer på ska fixas. Det blir lie mer effektivt så än att gå och fundera på vad det var man tänkt tidigare.
Vi hade världens bästa bröllop (tyckte vi själva alltså). Gästerna verkade visserligen helnöjda de också.
Vi hade två återbud pga sjukdom men de personerna är sjuka mest hela tiden.
Men jag säger en sak, vinterbröllop kan ju vara obeskrivligt vackert. Det var min man som valde det och han gjorde ett kanonval. Vad underbart med all snö, kyrka fylld av levande ljus och en himmel som var helt rosa-lila när vi kom ut efter vigseln.