• pettan

Kuvert?

Jag undrar om någon har tips på var man kan köpa fina kuvert till bra pris! ( ska ha vita, grå eller vinröda i C5 format!)Hittar inga som jag tycker är fina för överkomligt pris, ska ha ca 45st!

• Svar på tråden Kuvert?
  • Imma

Vi köpte våra på Panduro. Vill minnas att vi betalade runt 4kr/st.

• pettan

Tack!
    På panduro hittar jag dock inga C5 kuvert.

• Imma

Det är möjligt att du har rätt. Jag tänkte på C6 som vi hade.

pettan skrev 2009-11-13 14:08:34 följande:
    Tack!På panduro hittar jag dock inga C5 kuvert.
  • happytoaster

Har du kollat någon bokaffär? De brukar ha, ofta kan man förhandla fram ett bättre pris om man köper många på en gång.

• patrikoannika

Jag måste då bara tipsa om cellofankuvert! Jag hade inte en tanke på det innan, men det blir sååå snyggt!

Googla på det om du vill se hur det ser ut.

Som sagt, vi hade INTE en tanke på dessa kuvert, men vi blev helt sålda när vi sett hur snyggt det blir!

• badkulan 83

Instämmer med patrikoannika. Cellofankuvert blir jättefint och kostar ca 1 kr/st om man köper lite större pack.

• Sail on Silvergirl

Som sagt var, Gallerix, som nån ovan hade tipsat om... Där finns det flera både färger och former för bra pris.

• pettan

badkulan 83 skrev 2009-11-14 19:53:32 följande:

Instämmer med patrikoannika. Cellofankuvert blir jättefint och kostar ca 1 kr/st om man köper lite större pack.
    Har du några bilder på er ibjudningar i cellefankuvert? tycker det är svårt att föreställa sig hur det ser ut när man googlar!
  • novemberbrud2009

Guldkuvert på Åhlens 4kr.

• svxrt

tiimarii är ju oxå ett hett tips. De kostar väl runt 4.50 eller nåt?

• Snufflan

Köpte mina kuvert på bokhandeln, dom var nyp vaniljvita och kosta kanske 5 kr st. Sen så stämplade jag dit en ros i nedre hörnet med vinröd färg och det blev hur snyggt som helst. Billigt var det oxå.

• Kisseh

Jag puffar för det här för jag vill också gärna se bild på hur det blir =)

pettan skrev 2009-11-15 12:30:34 följande:
    badkulan 83 skrev 2009-11-14 19:53:32 följande:
    Har du några bilder på er ibjudningar i cellefankuvert? tycker det är svårt att föreställa sig hur det ser ut när man googlar!
  • tågjäntan

Nu vet jag itne vart ni bor. Men MAP i Viktoriapassagen i Göteborg har mycket papper och kuvert i olika färger att välja på.

• Trollmor 86

Jag puffar jag med. Googlade men hittade inga bra bilder. Är riktigt nyfiken =)

Kisseh skrev 2009-11-15 19:03:29 följande:
    Jag puffar för det här för jag vill också gärna se bild på hur det blir =)
  • badkulan 83

Jag försökte ta en bild men det blev tyvärr inget bra, blixten reflekterade. Det bästa är nog om man ser det i verkligheten. Jag tycker man får en lite lyxigare känsla. Jag är dock lite osäker på om C5 formatet finns, 16x16 är den storlek som jag själv brukar köpa.

• lemonbird

Papperix serien är många som använder finns på BOKIA, Timarii mfl. billigare vid köp av flera tror jag.

• patrikoannika

Det finns en bild i mitt galleri på inbjudningskortet i celofankuvert. Lite svårt att se hur det är i verkligheten, det ser snyggare ut i verkligheten, jag lovar!

• Werty

Vi köpte våra på Rum för papper i Victoriapassagen i Göteborg, hur bra som helst!!

Svar på tråden Kuvert?