Inlägg från: Rufsas |Visa alla inlägg
  • Rufsas

Varning för Solhöjdens Spa i Småland!

Nej FY bubblan! Allvarligt talat? Det ni har varit med om gör mig förbannad. Egentligen borde du kontakta ARN och kolla om detta är ok enligt dem.

Kan rekommendera Torekov Hotel & SPA. Var där för några helger sedan och ALLT var helt fantastiskt!

• Rufsas

Tycker att du ska mejla Skit-SPAet och bara länka till denna tråden.

• Rufsas

Jag tog inte alls dina meddelanden på det sättet. I mina ögon är du en besviken kund som vill varna andra för att besöka stället helt enkelt.

Sång och tavlor skrev 2009-11-18 21:43:43 följande:

Eftersom det faktiskt fanns de som uppfattade mina inlägg både som smutskastning och uppenbar vendetta, så ville jag ta bort länkarna. Jag har ingen som helst personlig relation till hotellägaren (om det nu finns de som tror jag är ett gammalt ex som vill ge igen för gammal ost).Vad jag förstått efter att ha läst kommentarer till mina inlägg, så fanns det faktiskt de som trodde jag skrev dem av ren illvilja.Jag förstår att det finns de som använder olika forum på helt fel sätt -jag är bara en vanlig människa som ville berätta om mina erfarenheter av detta ställe och enbart för att andra skulle slippa bli besvikna.Jag blev ärligt talat rätt förvånad över att mina inlägg kunde uppfattas som något annat.
  • Rufsas

Tycker att ni alla som varit där och varit missnöjda ska anmäla de till ARN.

• Rufsas

Ahhh... Fasen vad dumt. Men okej. Ni har ju ändå gjort rätt i att varna andra här. Gäller bara att vi sprider vidare.

Sång och tavlor skrev 2009-12-01 22:12:13 följande:

Jag har varit inne och kollat på ARN. Gäller det resor/hotell ska kostnaden per person överskrida 1000 kr för att man ska kunna klaga. Rätta mig gärna om jag har fel. Vi fick ju övernattningen som en premie. Maten och massagen kostade 900:- per person, så vi kommer inte över den gränsen.
Svar på tråden Varning för Solhöjdens Spa i Småland!