furillen: Stort grattis! Så roligt för er Håller tummarna för att det ska gå vägen den här gången, men det ska det ju göra såklart! Och du, jag plussade i v. 3+4 och berättade det direkt för alla de närmsta, så det är klart att du kan berätta här!
Förstår att Martin är som han är, han vill ju såklart skydda sig från att bli lika ledsen igen. Men det kommer garanterat att ge med sig mer och mer för varje dag som går
Hawaii gör mig ju inte alls avundsjuk, nej nej. Precis lika lite som jag är avundsjuk på mina föräldrar som åker till Florida över jul och nyår Förhoppningsvis vet vi om det är en flicka eller pojke när de åker, för mamma vill handla massa icke-könsneutrala kläder där borta
Englali: Ja, jag skyller på det i alla fall Jag och magen mår helt OK, det blir bättre för varje dag som går i princip. Har tagit det väldigt lugnt med att röra på mig ett tag, eftersom jag hade blödningar för ett par veckor sedan. Men nu säger barnmorskan att det är helt OK med promenader, simning och vattengympa osv, så nu har jag satt igång igen - och det behövs kan jag lova! Har tappat all kondis jag hade känns det som.
Håller tummarna för att ni får ert plus snart nu när ni kan köra på, och precis som de övriga tjejerna kommer jag bli så GLAD för er skull när beskedet kommer!
Anja: Fniss, det är OK Märks att du är inne på det här med barnvagnar Vi bor i Södertälje fortfarande, men planerar att flytta strax efter att bebisen är född. Vi längtar hem så himla mycket, vi vantrivs mer och mer här nere. Inte har det ju blivit bättre av krisavtalet på Lasses jobb som i teorin innebär 80% jobb och 90% lön, men i praktiken innebär 150% jobb och 85% lön (om man ska räkna med den löneökning som uteblev i våras). Så Lasse jobbar jämt, pengarna räcker inte till som de brukade och vi har inget umgänge alls här i stan typ. Men anyway, vagnen som vi nog har bestämt oss för har även min morbror och moster till sin lilla på 3 månader och jag har provkört den - tycker den är toppen verkligen! Så jag tror vi blir nöjda
Jättetråkigt med rättegången som blev uppskjuten!
Läser ju din blogg så jag vet ju vad det är för jobb du ska på intervju för och jag önskar dig STORT lycka till! Och lycka till med körkortet också såklart, det kommer du klara fint