Inlägg från: Lyckliga013bruden |Visa alla inlägg
  • Lyckliga013bruden

vestibulit men får ingen hjälp..

Jag känner igen mig med smärtan och att ingen vet något. Finns det verkligen läkare som vet saker?
    Oavsett skäl till att jag går/gick till läkaren var det ingen som visste något.
    -Jag vet inte varför du har ont i knät men det verkar inte vara något farligt.
    - Jag vet inte om leverfläcken är farlig, men vi tar bort den ändå.
    - Jag vet inte varför rosaceakrämen inte funkar, för om det inte är rosacea så vet jag inte vad det kan vara.

Har jag fått höra från olika läkare vid olika vårdcentraler och liknande. Jag känner inte riktigt att jag vill gå dit med de här problemen igen heller. Jag var för några år sen och den läkaren visste inget heller utan hoppades på att det skulle gå bort av sig självt. Det har det inte gjort.

• Lyckliga013bruden

Det är svårt för det är ju både psykiskt och fysiskt, och jag vet inte vad som är värst egentligen.
    Det är jobbigt att inte kunna ha sex när var hur man vill, och jag upplever ibland att m2b inte riktigt förstår mig helt å hållet heller när det gäller det här.
    Jag kan ha ont upp till 3 dagar efteråt, och ha ont att ha jeans, cykla, någon gång gjorde de ont att sitta normalt.

• Lyckliga013bruden

Jag har inget preventivmedel men problemen är kvar, dock har det blivit lite bättre men inte helt.

• Lyckliga013bruden

Läkare är märkliga, på senaste tiden har jag känt att de inte haft tid för mig.
    Jag hade tid hos överhudläkaren på sjukhuset fick remiss till henne pga vad de tror är rosacea. Hon var 40min sen ingen ursäkt ingenting, kollar ca 2sek i mitt ansikte och bara, javisst det stämmer det är rosacea. Här är medicin lycka till!
    -vad gör jag om det inte funkar?
    - klart det funkar hejdå!

Nu funkade inte den medicinen och jag har svårt att få något annat och ett bra svar av någon. Och ansiktet känns bättre att diskutera än något som är så intimt som ev vestibulit.

• Lyckliga013bruden

samtidigt som det känns skönt att inte vara den enda med problem så är det tråkigt att det är så många som har olika jobbiga problem.

Svar på tråden vestibulit men får ingen hjälp..