• azar

Paketpris, vad tycker Ni???

Hej vi har varit i kontakt med en firma som arrangerar bröllop och de har gett oss en paketpris på 1000:- per person för fäljande:
    loka, personal, dukning, mat (buffe eller 3 rätters), tårta, alla blommor till allt dekoration i lokalen och t.o.m bilen, kak och frukt buffe, dj, foto / video, inbjudningskort, samt en bröllopskoordinator som kommer att planera hela bröllopet med oss och tillverkar på själva bröllopsdagen. Behöver veta vad ni tycker om det här paketet. Lokalen är jätte fin med värsta sjöutsikt och underbar terass.
    Snälla hjälp mig......
    Många kramar till er alla..........

• Svar på tråden Paketpris, vad tycker Ni???
  • Alexxxi

Tycker det låter väldigt bra faktiskt, och du säger att det är en fräsch lokal med sjöutsikt och grejer. Vart ligger detta?

• azar

I bergshamra. de håller på och bygga om det till nästa månad så det blir kanon fin. Tycker du att det är bra pris Alexxxi?

• MollyAlex

Tycker det nästan låter för bra för att vara sant! Wow, undrar oxå vart detta ligger o vilket företag som ger det priset?

• Alexxxi

Det säger mig inget faktiskt, asså bergshamra men tycker det låter bra, det beror oxå på hur många gäster ni kommer va. Kommer ni va flera hundra så kanske det är dyrt... =P

• azar

Ja vi tycker oxå att det låter bra för och vara sant. De heter Persianbride.se och har hemsida också. vi ska träffa henne på torsdag och diskutera närmare. Håll tummarna, jätte spännande.

• azar

Vi är ca 110 personer och vi hade räknat med ca 100000 för budget och så här är vi bara 10000 över det beräknade plus att vi aldirg trodde att ska kunna få råd med en koordinator.

• Alexxxi

Nice!! Det ser riktigt fint och stilrent ut ju!! Men säljer dem brudklänningar med eller det va bara ett bildspel dem hade på sidan?

• Alexxxi

Ja men det är värt det, dem fixar ju ALLT! Inget du behöver tänka på, kanon tycker jag=)

azar skrev 2009-11-24 10:46:19 följande:
    Vi är ca 110 personer och vi hade räknat med ca 100000 för budget och så här är vi bara 10000 över det beräknade plus att vi aldirg trodde att ska kunna få råd med en koordinator.
  • azar

Ja hon sa att jag kan välja vilken klänning jag vill och hon beställer det från en fabrik i spanien för en tredje pris skräddarsydd med mina mått. Jag knappt kan vänta.....

• Alexxxi

Skojar duuuuu, jag vill oxå!! Vart ligger Bergshamra?

:-P

Svar på tråden Paketpris, vad tycker Ni???