• azar

Paketpris, vad tycker Ni???

Hej vi har varit i kontakt med en firma som arrangerar bröllop och de har gett oss en paketpris på 1000:- per person för fäljande:
    loka, personal, dukning, mat (buffe eller 3 rätters), tårta, alla blommor till allt dekoration i lokalen och t.o.m bilen, kak och frukt buffe, dj, foto / video, inbjudningskort, samt en bröllopskoordinator som kommer att planera hela bröllopet med oss och tillverkar på själva bröllopsdagen. Behöver veta vad ni tycker om det här paketet. Lokalen är jätte fin med värsta sjöutsikt och underbar terass.
    Snälla hjälp mig......
    Många kramar till er alla..........

• Svar på tråden Paketpris, vad tycker Ni???
  • azar

Det ligger i Solna och det är både nära till de som kommer söderifrån och norrifrån så det är kanon. Ja ring henne, hon är jätte trevlig och hjälpsam. lycka till.

• azar

heheh det var inte nära ... men du hittar säkert nåt riktig bra där också, önskar dig lycka till.

• Mirey

Jag tycker du absolut ska köra på d! D låter juh jätte bra o d va verkligen ett bra pris!!
    D e nästan samma paket som vi har köpt! Skönt att nån annan gör jobbet. Man pekar bara o andra fixar =D

• KatjaB

snygga inbjudningskort! undrar om det går att köpa bara såna, var ju tokfina.. såna skulle jag vilja skriva våra äktenskapslöften på.

• Alexxxi

Tack Lycka till du med =)

azar skrev 2009-11-24 10:59:34 följande:
    heheh det var inte nära ... men du hittar säkert nåt riktig bra där också, önskar dig lycka till.
  • FramtidaFruSandberg

jag tycker det låter jättebilligt (nästan så billigt att jag skulle bli nervös för extra avgifter). Vi betalar nästa 1000kr/person och det är bara för mat och dryck (inte inräknat tårta). Bergshamra ligger så himla fint också.

• Vinröd

Det låter som att du gjort ett riktigt kap! Det låter väldigt billigt! Jag börjar också funderar över extrautgifter.... Dricka antar jag att tillkommer utöver det priset ni fått. Inbjudningskort ingår ju, men hur är det med vigselprogram, festprogram och tackkort? Vad gäller för fotograferingen: hur många bilder får ni? Lågupplösta eller högupplösta? Får ni några utskrivna bilder? Det låter ju väldigt bra med klänningen, men vad kommer den kosta? För klänningen ingår väl inte? Men som sagt, det låter väldigt bra och billigt, och bilderna på deras hemsida ser väldigt lovande ut!

Lycka till!

• Lyckliga013bruden

väldigt bra pris!
    Jag skulle nog börja fundera på endel saker om hur det kan vara så billigt.....

• azar

här kommer lite mer info om de totroliga paketet:

vi får en weddingbok plus 150 bilder på gästerna och en forstoring plus 3 dvd filmer med våra bilder på redigerad och klart. så det låter jätte bra dessutom kommer de filma och fota hela dagen, 2 fotograf och 2 videoman.

Alkohol ingår inte men mot en extra avgift på 300 per pers kan vi få fri bar hela natten. så vi funderar och ta det kanske.

att det är så billig vet jag inte varför men hon är seriös och jag har fått refernser från henne jag kunde ringa till och prata med så det känns tryggt, dessutom min svärmor har sett henne i action en gån på ett annat bröllop så hon verkar bra.

Jag träffar henne imorgon och återkommer självklart med mer info om det hör. Håll tummarna....

Kram

• azar

vinröd: klänningen jag vill ha kostar 18000 i butik så hon pratade om 1/3 del av priset skräddarsydd efter mina mått, en kopia förstås. så vi får se imorgon hur det blir.

• Meii

De låter som ett jättebra pris ju o va mycket som ingick

• Grodfrun

Later som ett valdigt bra paketpris. Vi betalar 1500 per kuvert (centrala Sthlm)for lokal, dukning, personal, dekoration (enklare blomsterarrangemang och ljusstakar typ), bruskal, 3 ratters inkl vin, efterratt + vin och avec, tarta samt stadning. Kolla sa att stadning ingar for er med, eller vad ni maste betala extra for att fa lagga till om det inte ingar.

• annaochmias

azar, jag skulle gärna vilja veta hur det gått? Tog du ovan paketerbjudande? Vad blev slutsumman och vad ingick?

Svar på tråden Paketpris, vad tycker Ni???