• azar

Paketpris, vad tycker Ni???

Hej vi har varit i kontakt med en firma som arrangerar bröllop och de har gett oss en paketpris på 1000:- per person för fäljande:
    loka, personal, dukning, mat (buffe eller 3 rätters), tårta, alla blommor till allt dekoration i lokalen och t.o.m bilen, kak och frukt buffe, dj, foto / video, inbjudningskort, samt en bröllopskoordinator som kommer att planera hela bröllopet med oss och tillverkar på själva bröllopsdagen. Behöver veta vad ni tycker om det här paketet. Lokalen är jätte fin med värsta sjöutsikt och underbar terass.
    Snälla hjälp mig......
    Många kramar till er alla..........

• Svar på tråden Paketpris, vad tycker Ni???
  • azar

I bergshamra. de håller på och bygga om det till nästa månad så det blir kanon fin. Tycker du att det är bra pris Alexxxi?

• azar

Ja vi tycker oxå att det låter bra för och vara sant. De heter Persianbride.se och har hemsida också. vi ska träffa henne på torsdag och diskutera närmare. Håll tummarna, jätte spännande.

• azar

Vi är ca 110 personer och vi hade räknat med ca 100000 för budget och så här är vi bara 10000 över det beräknade plus att vi aldirg trodde att ska kunna få råd med en koordinator.

• azar

Ja hon sa att jag kan välja vilken klänning jag vill och hon beställer det från en fabrik i spanien för en tredje pris skräddarsydd med mina mått. Jag knappt kan vänta.....

• azar

Det ligger i Solna och det är både nära till de som kommer söderifrån och norrifrån så det är kanon. Ja ring henne, hon är jätte trevlig och hjälpsam. lycka till.

• azar

heheh det var inte nära ... men du hittar säkert nåt riktig bra där också, önskar dig lycka till.

• azar

här kommer lite mer info om de totroliga paketet:

vi får en weddingbok plus 150 bilder på gästerna och en forstoring plus 3 dvd filmer med våra bilder på redigerad och klart. så det låter jätte bra dessutom kommer de filma och fota hela dagen, 2 fotograf och 2 videoman.

Alkohol ingår inte men mot en extra avgift på 300 per pers kan vi få fri bar hela natten. så vi funderar och ta det kanske.

att det är så billig vet jag inte varför men hon är seriös och jag har fått refernser från henne jag kunde ringa till och prata med så det känns tryggt, dessutom min svärmor har sett henne i action en gån på ett annat bröllop så hon verkar bra.

Jag träffar henne imorgon och återkommer självklart med mer info om det hör. Håll tummarna....

Kram

• azar

vinröd: klänningen jag vill ha kostar 18000 i butik så hon pratade om 1/3 del av priset skräddarsydd efter mina mått, en kopia förstås. så vi får se imorgon hur det blir.

Svar på tråden Paketpris, vad tycker Ni???